Gå til innhold

HTC frister med ny kameramobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke fordi produsentene er dumme at de lager slike kamera, det er jo nettopp fordi KUNDENE er det. Jeg trodde megapikselracet var over i 2002, men jeg har sikkert hatt 100 mennesker kommet til meg opp gjennom tidene og skrytt av antall megapiksler.

 

Så lenge folk er dumme nok til å betale for ekstra piksler, så vil produsentene lage det. Leit er det, fordi HTC trenger VIRKELIG å lage skikkelige kamera før entusiaster som meg selv velger deres mobil.

 

Nokia N8 med Android hadde vært den perfekte mobil (ekte blits og hdmi-ut).

Lenke til kommentar

Det er jo ikke fordi produsentene er dumme at de lager slike kamera, det er jo nettopp fordi KUNDENE er det. Jeg trodde megapikselracet var over i 2002, men jeg har sikkert hatt 100 mennesker kommet til meg opp gjennom tidene og skrytt av antall megapiksler.

 

Så lenge folk er dumme nok til å betale for ekstra piksler, så vil produsentene lage det. Leit er det, fordi HTC trenger VIRKELIG å lage skikkelige kamera før entusiaster som meg selv velger deres mobil.

 

Nokia N8 med Android hadde vært den perfekte mobil (ekte blits og hdmi-ut).

 

Helt enig, det viktige er opptikken og ikke antall MP ett kamera har.. Altfor mange mobiler idag som kommer med LED-blitz, det er helt ubrukelig i forhold til xenon-blits desverre...

 

Men ja Nokia N8 er helt super mobil, har den selv og er kanonfornøyd :)

Endret av leirdueredet
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...