Gå til innhold

Test: HTC Incredible S


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Slik jeg har forstått det, er dette rett og slett en Desire HD, bare med litt endret utseende og 4" skjerm (HD har 4.3"). Samme innmat og samme versjon av Android (2.2) og Sense. Incredible S har i tillegg frontkamera for videosamtale og noe bedre batteritid.

 

http://recombu.com/n...-hd_M13560.html

 

Edit: Nyeste og råeste fra HTC er Sensation, som bl.a. har tokjernet prosessor og dermed går rett i strupen på LGs Optimus 2X. I følge denne sammenligningen, har Sensation noe raskere prosessor og mer internminne (RAM).

Endret av Pey'J
Lenke til kommentar

Hovedkritikken fra amobil-testen mot mobilen er at den ikke kommer med Android 2.3 ut av esken. Men dette får den som oppgradering innen utgangen av juni, så da er jo det poenget helt borte.

 

At den ikke har tokjerneprosessor kunne ha vært en ulempe, men så lenge man ikke får full utnyttelse av slike prosessorer holder Incredible mål lenge ennå.

 

Har selv nettopp kjøpt denne, bl.a. fordi den har akkurat optimal skjermstørrelse, mellom Desire med 3,7 tommer og Desire HD med 4,3 tommer som jeg synes er akkurat litt for stort for lomma.

 

Incredible S har god formfaktor og gripevennlig bakside, ligger veldig godt i hånda. Og som testen sier, telefonen er god på det meste, har alt du trenger og er kjapp i responsen. En meget bra telefon som trygt kan anbefales! :thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

^ Enig! ^

 

For meg er i alle fall 4" 'sweetspot' når det kommer til (skjerm)størrelse. Selv har jeg Desire HD, men før denne hadde jeg Galaxy S. Syns at 4.3" er litt i største laget og skulle heller ønske at Incredible S kom først av de to smile.gif

 

Men det drøyer med oppdatering(er) fra HTC, kommer i det hele tatt Android 2.3? Ikke at jeg tror det gjør telefonen noe merkbart bedre (eller annerledes) for den saks skyld laugh.gif

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...