Gå til innhold

De 5 beste skytespillene i førsteperson (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi hjelper deg å velge riktig skytespill.

Les hele saken

 

Jeg synes at Quake 3 og Unreal Tounament 2003 er de beste førstepersons spillene som er laget! Selv Quake 1 er like stor i dag! Aldri hatt

det så gøy som når jeg logger meg på med Quake 3 f.eks.. Dette er gøy! CS og slikt har virkelig ikke bitt meg mye.

Lenke til kommentar

Du har jo valgt kun helt nye spill!

Det finnes da eldre FPS-spill som er bedre, eller har mer sjarm enn de her.

HL 1 og 2, Doom (1 og 2, litt 3), FEAR, Wolfenstein, Quake.

Joachim_F har gjort en veldig dårlig jobb her, og jeg mener at artikkelen her er kun ment for å skrive om spill han syntes er bra i skrivene stund. De han kom med er neppe de beste. Dessuten finnes ikke "det beste spillet". Det kommer helt an på personens smak. :)

Uansett bra artikkel, men jeg syntes nå at du kunne skrevet om noe litt eldre også, som faktisk er bra.

Lenke til kommentar

Halo burde ha vert med (spesielt at metro tok "plassen"), snakk om tilfredstillende spill med god multiplayer :) Spillet har kanskje ikke den beste grafikken eller storyen, men hver minste detalj er velpolert gameplay-messig. eller så er jeg enig i Battlefield BC2, det er bra!

Mine favoritt FPS: Team Fortress 2, Portal, BBC2, Halo,

Lenke til kommentar

Du har jo valgt kun helt nye spill!

Det finnes da eldre FPS-spill som er bedre, eller har mer sjarm enn de her.

HL 1 og 2, Doom (1 og 2, litt 3), FEAR, Wolfenstein, Quake.

Joachim_F har gjort en veldig dårlig jobb her, og jeg mener at artikkelen her er kun ment for å skrive om spill han syntes er bra i skrivene stund. De han kom med er neppe de beste. Dessuten finnes ikke "det beste spillet". Det kommer helt an på personens smak. :)

Dette er en artikkelserie som tar for seg de beste spillene på markedet i dag. Jeg kunne derfor ikke ta med gamle spill. Vi tok en diskusjon på Modern Warfare 2, og kom fram til at det var akkurat nytt nok til at det kunne være med (mye fordi det fortsatt preger markedet).

 

Sitat fra første avsnitt i artikkelen: "Fokuset er primært på spill fra i år og i fjor, men vi har gjort ett unntak."

Lenke til kommentar

For å ta noen av mine favoritter kort fortalt (uavhengig av utgivelsesår):

 

Team Fortress 2: Rein lagbasert flerspillermoro, Med tung vekt på dette med lag. Og moro.

 

BioShock 1 og 2: Det første omfavner gleden av å oppdage noe nytt og det dystre ved drømmer omgjort til mareritt, det andre omfavner gleden av å finslipe spillmekanikker og være mer underholdende.

 

Half-Life 1 og 2: Lite trengs vel å sies, de står som bautaer i spillhistorien.

 

The Darkness: Stemningsfull dysterhet om et samarbeid du gjerne skulle vært foruten. Halvåpen verden med en spennende historie og noen stilige spillelementer.

 

Borderlands: Våpen. Milliarder av våpen. Stor fargerik verden og noen stilige karakterer dessverre litt lite utviklet grunnet en halvgrei historie litt dårlig fortalt. Men et utrolig kult spill.

Lenke til kommentar

Vi hjelper deg å velge riktig skytespill.

Les hele saken

 

Jeg synes at Quake 3 og Unreal Tounament 2003 er de beste førstepersons spillene som er laget! Selv Quake 1 er like stor i dag! Aldri hatt

det så gøy som når jeg logger meg på med Quake 3 f.eks.. Dette er gøy! CS og slikt har virkelig ikke bitt meg mye.

Unreal Tournament 2003?

Unreal Tournament(99) har jo så mange bedre baner, tøffere våpen og bedre gameplay.

UT2003, UT2004 og UTIII lever ikke opp til originalen i min bok.

Stilen, gameplayet og musikken kan aldri overgå det som var i UT(99).

Våpnene og en del av stilen ble tatt vekk i 2003 og enda mer i 2004 når de inkluderte kjøretøy, noe som fungerte som en klamp om foten og ødela farten.

Hele følelsen som var i UT er så godt som borte i UTIII. Det ble heller en Gears of War rip-off på bekostning av den velkjente stilen.

 

Skal jeg anbefalle et Unreal Tournament-spill anbefaller jeg derfor originalen.

Ingen over, ingen ved siden!

 

Jeg liker personlig Unreal Tournament mye bedre enn Quake pga. gameplayet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...