Gå til innhold

Tvil om The Secret World til 360 (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er intet nytt, da det har blitt sagt flere ganger allerede at PC er i fokus, og det blir KUN aktuelt med 360 versjon om det blir suksess med PC versjonen. 360 og PC er ganske forskjellige systemer spillmessig, spesielt for MMO med større krav om full kontoll.

 

Hadde nok ikke blitt veldig godt mottatt om PC versjonen ble svekket siden det skulle på konsoll også ved release uansett....

Lenke til kommentar

Konsoller har i tillegg medie begrensninger. Tviler på noen vil bytte disk hver gang de går inn en ny sone eller fylle opp den svært smale harddisken som følgte med konsollen.

Er vel neppe der begrensningen ligger. Begge konsollene støtter installasjon til harddisk. Således burde den biten være løst. Men seff, om man på død og liv sitter med en xbox med 256mb minnekort så er man ute av dansen.

 

Om du ser på WOW, eller eq2 som har vært ute noen år nå så er det ingen av de som tar mer enn 40 gb diskplass. Tror derfor ikke hinderet ligger i diskplass for de som er hekta på å spille et mmorpg på konsoll.

Lenke til kommentar

Konsoller har i tillegg medie begrensninger. Tviler på noen vil bytte disk hver gang de går inn en ny sone eller fylle opp den svært smale harddisken som følgte med konsollen.

 

 

Jeg har 250gb på xboxen, tviler på at spillet fyller dette...

 

 

Jeg forstår ikke helt utsagnet om at gamplayet må endres for konsoll?? Jeg trenger bare at knappesystemet er tilpasset kontrollen min, så spiller jeg hvilket som helst pc spill til xboxen... Virker mer som et dårlig unnskyldning, regner vel med at det ikke blir noen xbox version av dette spillet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...