Gå til innhold

Anmeldelse: Tiger Woods PGA Tour 12 (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha sett både ekskona og elskerne til Tiger så gledet jeg meg veldig til dette spillet. Skuffelsen var derfor stor da jeg oppdaget at det handlet om Golf!? :o

 

Spøk til side, ser ut som EA har pakket nok små oppgraderinger inn i spillet til at det kan være verd et kjøp. Synd de ikke har Kinect-støtte men man kan vel ikke få alt.

 

 

 

Lenke til kommentar
Det er flott å kunne ha noen å «prate» med når man går rundene, samtidig som caddien gir totalopplevelsen en mer autentisk opplevelse – du bruke rett og slett urealistiske hjelpemidler mindre. Tiger Woods er med andre ord nok en gang på sitt best, det være seg i spillform.

 

Jeg rett og slett bruke ikke urealistiske hjelpemidler, bror. Det best for deg, mann. Det er fordi vi har opplevelse i opplevelse, så du spille golfe kan mens du spille golf

Endret av Error
Lenke til kommentar
Det er flott å kunne ha noen å «prate» med når man går rundene, samtidig som caddien gir totalopplevelsen en mer autentisk opplevelse – du bruke rett og slett urealistiske hjelpemidler mindre. Tiger Woods er med andre ord nok en gang på sitt best, det være seg i spillform.

 

Jeg rett og slett bruke ikke urealistiske hjelpemidler, bror. Det best for deg, mann. Det er fordi vi har opplevelse i opplevelse, så du spille golfe kan mens du spille golf

 

Jeg fniste. Ser ut som det er fikset nå, da.

Lenke til kommentar
Det er flott å kunne ha noen å «prate» med når man går rundene, samtidig som caddien gir totalopplevelsen en mer autentisk opplevelse – du bruke rett og slett urealistiske hjelpemidler mindre. Tiger Woods er med andre ord nok en gang på sitt best, det være seg i spillform.

 

Jeg rett og slett bruke ikke urealistiske hjelpemidler, bror. Det best for deg, mann. Det er fordi vi har opplevelse i opplevelse, så du spille golfe kan mens du spille golf

 

Jeg fniste. Ser ut som det er fikset nå, da.

 

+1 :D

Lenke til kommentar

Giant Bomb har en halvtimes video av spillet, og jeg lar meg imponere over kvaliteten EA nok en gang legger til grunn i en av sine titler. Er ingen golfentusiast selv, men dette ser jo rett så bra ut!

 

Det er flott å kunne ha noen å «prate» med når man går rundene, samtidig som caddien gir totalopplevelsen en mer autentisk opplevelse – du bruke rett og slett urealistiske hjelpemidler mindre. Tiger Woods er med andre ord nok en gang på sitt best, det være seg i spillform.

 

Jeg rett og slett bruke ikke urealistiske hjelpemidler, bror. Det best for deg, mann. Det er fordi vi har opplevelse i opplevelse, så du spille golfe kan mens du spille golf

 

Hahaha å herre.

 

Finished-19-holes-Still-have-time-to-golf.jpg?imageSize=Medium&generatorName=Disregard-Females-Acquire-Currency-Tiger-Woods

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

TW Master er ett godkjent spill men det som gjør meg litt forbanna er att når du kommer til sesongmodus så ser du att du kan spille en sesong men for å spille hele sesong må du kjøpe tilleggspakker som til sammen koster neste 400 kr noe som syntes er helt sykt. (Hadde jeg vist dette på forhånd hadde jeg ikke kjøpt spillet).

 

Dette gjelder PS3 og muligens også 360 utgaven men kjøper du spillet på WII får du hele sesongen.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...