Gå til innhold

Nintendo: – Ingen 3D neste gang (Wii, 3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er en lykkelig eier av 3DS og digger 3D uten briller, jeg kunne aldri ha tenkt meg å spille med briller over lengre tid. Det blir for mye rot for meg. Ikke ser jeg helt hva 3D skal tilføre til spill utenom å få noen til å se bedre ut. Selv om jeg har 3DSen i 3D-modus stort sett hele tiden har jeg null interesse av 3D på PS3, PC eller Wii.

Lenke til kommentar

Latterlig med det retoriske spørsmålet under Virtual Boy-bildet "er dette brilleløs 3D Nintendo?". Nei, selvsagt er det ikke det, men så snakker jo også Nintendo her om hva de har tenkt å gjøre i fremtiden. At de lærer av sine femten år gamle feil er jo en positiv ting, ikke noe det er nødvendig å harsellere med. Synd da at ikke også konkurrentene til Nintendo har lært av disse feilene.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Da de lagde Wii sa de rett ut at de ikke fokuserte på grafikk, men heller ville ha en konsoll som alle kunne like. Hvorfor skulle de gjøre det stikk motsatte med Wii 2? Jeg vil heller ha en Wii med litt bedre grafikk, harddisk, bedre internett, bedre Wiimote og så videre. Pluss en og annen revolusjon, sånn som de er vant med. 3D på Wii er bare tull. Vi har xbox360 og PS3 til det. De er sterke nok til det og har bra nok grafikk til at det er vits. Hvem vil ha Wii Sports 3D? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...