Gå til innhold

Trøbbel med Nintendo 3DS? (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde samme problemet i Ghost Recon en ettermiddag selv, og senere på kvelden hvor det crasha et par ganger i løpet av ett oppdrag, men så har jeg ikke sett noe mer til det etter 2 dager med mye spilling.

 

Tror dette er et avvik som ikke utgjør noe stort problem. Hvis det oppstår anbefaler jeg å ta ut spillet fra konsollen, skru den av og på og sette inn spillet. Påse at kontaktene i spillet er i orden og at det sitter riktig i spillporten.

 

Jeg har også lagt inn nyeste systemoppdatering.

 

Jeg tror det blir litt feil å si at "brukere sliter med black screen of death" også, da de fleste jeg har lest om har, som meg, opplevd det et par ganger, og generelt kan spille uten problem. Tittelen gir inntrykk av at dette er noe som skjer hele tiden, noe som hadde vert ett mye større problem.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Akkurat derfor jeg venter med å kjøpe nye konsoller og lignende. Folk pleier som regel å finne feil eller få problemer rett etter at produktet har blitt gitt ut. Så kommer det en oppdatert og bedre versjon av produktet. Men som regel er det bare en patch som skal til for at problemet løses.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...