Gå til innhold

Kan ha avslørt Mercenaries 3 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden når ble The Saboteur en kalkun? :huh: Er det noe jeg ikke har fått med meg?

 

Håper på et Mercenaries 3, men bare om de har lært fra de to første. Det første Mercenaries var svært bra, men hele verden var for tom og livløs. Mercenaries 2 var en katastrofe på helt feil måte. Bedre verden, elendig gameplay.

Lenke til kommentar

kalku'n m1 (fra nederl kalkoen(se haan) 'hane fra Calicut', ut fra den tro at Amerika var en del av India, bet. 2 etter eng. turkey 'kalkun' i bet. 'fiasko, flop', trol fordi kalkunen ikke kan fly)

 

Spillet var en kommersiell flopp. Kritikken det fikk var forholdsvis bra, men du er vel omtrent alene om å mene at det er i nærheten av klassikerstatus. Ja, Psychonauts, Grim Fandango og Beyond Good & Evil er også kalkuner. De har til gjengjeld blitt kultklassikere fordi de er gode spill.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar

Nei takk. 2`ern var en gedigen skuffelse. Faktisk et skikkelig ræva spill!

 

Hvorfor har folk så lett for å glemme det første? (mener ikke deg personlig, selvsagt.) Jeg diggest Mercs 1, så selv om Mercs 2 var elendig beyr det jo ikke automatisk at Mercs 3 blir minst like dårlig. Det er jo en del som gleder seg til Deus Ex 3, for eksempel.

Lenke til kommentar

Men så var vel heller ikke Deus Ex 2 et dårlig spill. Mercenaries 2 var, pardon my french, forbanna dårlig. Deus Ex-serien har også et langt bedre rykte enn det Mercenaries (det første var vel ikke akkurat noen stort kapittel innen spillindustrien det heller) har.

 

De skal i hvert fall måtte jobbe hardt for en overbevisning av meg.

Lenke til kommentar

Mercenaries 1 var faktisk et ufattelig fett spill. Bare introsekvensen der du droppes i en humwee fra et transportfly (i fart!) er jo en klassiker. Hovedpersonene var heller ikke så usmakelige som de er i nr2, noen er jo ganske sympatiske til og med. Historien og omgivelsene rundt er også mye bedre (nord- vs sør-korea, begynner i DMZ), og man får følelse av en kaotisk og håpløs tilstand i landet. Fikk nesten lyst til å grave fram den gamle xboxen og spille det!

Lenke til kommentar

Spillet solgte jo så dårlig at Pandemic ble lagt ned.

 

http://www.gamer.no/artikler/31856/the-saboteur-er-ferdigutviklet/

Ehm. Det er vel ikke helt riktig?

 

Personlig syntes jeg Saboteur var superkonge. (Selv om jeg var relativt sliten etter å ha sprengt samtlige av de pokkers hvite prikkene.) Historien og karakterene kunne være særdeles harry til tider, men spillet hadde noen filmsekvenser som nærmest bar hele historien alene.

 

Mercs1 var overraskende festlig, og fungerte godt med behagelig gameplay og tonnevis med destruktiv moro. Mercs2 var så hinsides elendig at det er helt ubegripelig. Jeg prøvde forleden å spille det igjen, fordi jeg ikke husket/forstod at det var såpass ræva.

Lenke til kommentar

Spillet solgte jo så dårlig at Pandemic ble lagt ned.

 

http://www.gamer.no/artikler/31856/the-saboteur-er-ferdigutviklet/

Ehm. Det er vel ikke helt riktig?

 

Hei. Ja, jeg beklager den påstanden, den er selvsagt ikke riktig. Nå har ting som forhåndssalget av spillet, forventningene til salg og slikt hatt en finger med i spillet, men det var en feilaktig slutning. Poenget mitt står likevel om at The Saboteur var en kommersiell kalkun sett i forhold til forventede salgstall og investeringen EA gjorde.

Lenke til kommentar

Spillet solgte jo så dårlig at Pandemic ble lagt ned.

 

http://www.gamer.no/artikler/31856/the-saboteur-er-ferdigutviklet/

Ehm. Det er vel ikke helt riktig?

 

Hei. Ja, jeg beklager den påstanden, den er selvsagt ikke riktig. Nå har ting som forhåndssalget av spillet, forventningene til salg og slikt hatt en finger med i spillet, men det var en feilaktig slutning. Poenget mitt står likevel om at The Saboteur var en kommersiell kalkun sett i forhold til forventede salgstall og investeringen EA gjorde.

Skal ikke krangle med den. Tror EA skjønte hvor det gikk hen.

 

Noterer meg Mercs2 har 72/100 på metacritic. Det er helt forbi meg. http://www.metacritic.com/game/xbox-360/mercenaries-2-world-in-flames

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...