Gå til innhold

Romkrig i Black Prophecy (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spilte dette i beta, og en ting jeg kan si, er at dette spillet er utrolig pent!

 

Kan ikke si noe om gameplayet siden det er lenge siden jeg prøvde det, annet enn at det minner en del om Freelancer. Og Freelancer fansen kommer til å like de ekstremt store romstasjonene.

 

Mikrotransaksjoner er vel det som hindrer meg i å spille det. Mulig jeg prøver det hvis jeg ikke har noe annet fore.

Lenke til kommentar

Har testet dette i et tidligere beta-stadie, og det varte ikke lenge før dette UTROLIG repetetive spillet ble fjernet fra disken. Stort sett alle missions er "fly dit, skyt X (in the not so intersting blackness of space)". Når jeg sier repetetivt, så legg merke til at jeg har over 2000 battles i World of Tanks :p Dette spillet varte ca 1 dag for meg og kompisen min jeg spilte sammen med. Ikke få håpet opp dere som likte Freespace 2, Black Prophecy er ikke no spesielt.

Lenke til kommentar

som en i hugga Freelancer fan og spiller (sluttet offisiellt for ca 1 måned siden å spille på The Void server, men spiller fremdeles litt fra tid til annen skulle jeg ha lyst) så må jeg si at selv om fighting stilen minner mer om Freelancer en den i EvE så er den ikke i nærheten av den følelsen jeg fikk av freelancer gameplayet. Kontrollene virket noe "tunge" i mangel på annen måte å beskrive det på. Samtidig var det veldig lite å gjøre etter lvl 6, som var ca der hoved innholdet i spiller sluttet i closed betaen. Har ikke fått prøvd meg på open betaen ennå, for håpentligvis har de fikset noe av dette.

når det kommer til utseendet så er det ikke så mye å klage på, omgivelsene er vakre så langt man kan kjøre dem. for å sitere en gammel Freelancer buddy:

BP is like playing freelancer with the intro cinematic graphics. To bad my computer can't handle that.

 

men som sagt godt mulig jeg skal prøve det nå i open betaen også.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor ingen lager ett nytt Freelancer spill... Eller hvertfall en remake med ny grafikkmotor.

Fightinga er jo overlegen alt annet jeg har spilt av slike spill, de spill som prøver seg på samme systemet føles for tungt eller stivt å styre.

Ett nytt Freelancer Online med skikkelige clanmuligheter og oppsett for capital skip (kan styre capitals i FL mods men det blir alltid klønete..) og forbedret grafikk så hadde jeg stått klar med pengene jeg.

Lenke til kommentar

Prøvde det litt i går. Ca. 1 time. Kommer til å spille litt til før jeg bestemmer meg om jeg liker det eller ikke.

 

Det har potensiale, men romkampene er ikke like bra som Freespace2 som er et 12 år gammelt spill.

 

Det er ikke ETT spill etter Freespace2 som har samme kvalitet på kampaspektet. Ganske sært. Kan ikke noen bare rippe FS2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...