Gå til innhold

Slik er Nintendos 3DS (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig fint overblikk!

Gleder meg til deres spillanmeldelser av 3DS-spill!

 

Skriveleif & Co på nye eventry:

- første linje: "duggfersk"

det uttrykket du leter etter er "duggfrisk" ;)

- andre avsnitt under "spillegal" burde det vel være "- smått frustrerende" i stedet for "- smått frustrert" siden du snakker i en generell tone og ikke om det selv i den setningen. Alternativt kan du skrive "- jeg ble smått frustrert".

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

Veldig fint overblikk!

Gleder meg til deres spillanmeldelser av 3DS-spill!

 

Skriveleif & Co på nye eventry:

- første linje: "duggfersk"

det uttrykket du leter etter er "duggfrisk" ;)

- andre avsnitt under "spillegal" burde det vel være "- smått frustrerende" i stedet for "- smått frustrert" siden du snakker i en generell tone og ikke om det selv i den setningen. Alternativt kan du skrive "- jeg ble smått frustrert".

 

Det du retter på her er "feil" gjort med vilje for å få en morsom vri på det (er rimelig sikker). Dont be so damn square.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg også veldig! :)

 

Koselig lesning, og godt å se at den "innfrir"! Selv har jeg egentlig bare lyst på en DS (hatt i lang tid), men når det ble snakk om 3DS fant jeg det fornuftig å vente på den, så ja, godt å se at venting og forhåndsbestillingen var verdt det! :) 3D som bonus og store titler på vei, blir dette bra!

 

Selv gleder jeg meg mest til LEGO Star Wars - Clone Wars ..

 

Noen spørsmål off-topic: Noen som vet om Clone Wars er bastert på filmen, eller serien!? Har egentlig ikke sett noen av dem.. og, når man forhåndsbestiller konsoll (eller spill), og bestillingen går igjennom og man får bekreftelse og allting, er det noen mulighet at de "går tom", ikke får nok konsoller, etc, så man må vente, eller er man så godt som garantert å få en da!?

 

 

 

:)

Lenke til kommentar

Veldig fint overblikk!

Gleder meg til deres spillanmeldelser av 3DS-spill!

 

Skriveleif & Co på nye eventry:

- første linje: "duggfersk"

det uttrykket du leter etter er "duggfrisk" ;)

- andre avsnitt under "spillegal" burde det vel være "- smått frustrerende" i stedet for "- smått frustrert" siden du snakker i en generell tone og ikke om det selv i den setningen. Alternativt kan du skrive "- jeg ble smått frustrert".

 

Det du retter på her er "feil" gjort med vilje for å få en morsom vri på det (er rimelig sikker). Dont be so damn square.

Har du skrevet artikkelen? Nei... Hvordan kan du vite det da?

Det er ingen god humor i det, slik jeg ser det, bare feil bruk av uttrykk. "Rykende fersk" er bedre hvis "fersk" skal brukes.

Å blande uttrykkene "duggfrisk" sammen med det gir ingen humoristisk effekt.

Skal det ikke være lov å hjelpe på en pen måte?

Lenke til kommentar
Skriveleif & Co på nye eventry:

- første linje: "duggfersk"

det uttrykket du leter etter er "duggfrisk" ;)

- andre avsnitt under "spillegal" burde det vel være "- smått frustrerende" i stedet for "- smått frustrert" siden du snakker i en generell tone og ikke om det selv i den setningen. Alternativt kan du skrive "- jeg ble smått frustrert".

Takk. Har rettet nå :-)

Lenke til kommentar

Inntil det kommer noen skikkelige spill til 3DS så hopper jeg over den nå til fredag og plukker opp en iPad 2 i stede da spillutvalget der er såpass mye bedre og ikke minst rimeligere.

 

Men når Zelda og et bra Mario spill kommer så er muligheten flere en meg kryper til korset å kjøper...men slik som det er nå så er iPad 2 bare et bedre valg for min del ang spill.

Lenke til kommentar

Vurderer sterkt en sånn. Håper bare ett eller to av spillene ved release er gode nok til å trigge et kjøpt for meg.

Noen som vet line-upen ved release?

 

Nintendogs + Cats.

The Sims 3.

Lego Star Wars III: The Clone Wars.

Super Monkey Ball 3D.

Rayman 3D.

Super Street Fighter IV 3D Edition.

Ridge Racer 3D.

Tom Clancy’s Ghost Recon Shadow Wars.

Tom Clancy’s Splinter Cell 3D.

Pilotwings Resort.

Pro Evolution Soccer 2011 3D.

Samurai Warriors: Chronicles.

Asphalt 3D.

Lenke til kommentar

Veldig fint overblikk!

Gleder meg til deres spillanmeldelser av 3DS-spill!

 

Skriveleif & Co på nye eventry:

- første linje: "duggfersk"

det uttrykket du leter etter er "duggfrisk" ;)

- andre avsnitt under "spillegal" burde det vel være "- smått frustrerende" i stedet for "- smått frustrert" siden du snakker i en generell tone og ikke om det selv i den setningen. Alternativt kan du skrive "- jeg ble smått frustrert".

 

Det du retter på her er "feil" gjort med vilje for å få en morsom vri på det (er rimelig sikker). Dont be so damn square.

Har du skrevet artikkelen? Nei... Hvordan kan du vite det da?

Det er ingen god humor i det, slik jeg ser det, bare feil bruk av uttrykk. "Rykende fersk" er bedre hvis "fersk" skal brukes.

Å blande uttrykkene "duggfrisk" sammen med det gir ingen humoristisk effekt.

Skal det ikke være lov å hjelpe på en pen måte?

 

Er det slik at du går stolt bort til pappa og maser noe ala "pappa, pappa, eg rettet en journalist i dag, han skrev feil!" ? Får du noe ros eller avviser han deg enda engang?

Lenke til kommentar

 

Er det slik at du går stolt bort til pappa og maser noe ala "pappa, pappa, eg rettet en journalist i dag, han skrev feil!" ? Får du noe ros eller avviser han deg enda engang?

 

Men i svarteste da! Jeg tar i all fall "retteren" i forsvar. Personer som skriver til levebrød skal helst skrive rett, men selvfølgelig ønsker vi artistiske vridninger, som det jo er nok av i gamer.no. Denne babyteknikken i diskusjonsforum til gamer.no har til dags dato vært fraværende. La oss håpe ikke dette er starten på noe nytt.

Endret av Blank-File
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...