Gå til innhold

Spillmusikk blir viktigere og bedre (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spill blir selvfølgelig mye bedre med god musikk som passer.

Jeg får aldri nok av Jeremy Soules musikk i Guild Wars <3

Bare se hvor mye dårligere helhetsinntrykket av Teenage Mutant Ninja Turtes: Turtles in Time Re-shelled var i forhold til originalen.

Musikken var så platt at jeg fikk lyst til å legge kontrollen fra meg med en gang. Arkadespillet, Super Nintendo- og SEGA Genesis/Megadrive-versjonene er kjent for den fantastiske musikken og det upåklagelige gameplayet. Når gameplayet i nyversjonen viste seg å være slappt, ble helhetsinntrykket horribelt akkompagnert av lame-O-rama-musikken.

 

True story!

Endret av Stigtrix
Lenke til kommentar

Synes forsåvidt noen av de nye komposisjonene i WoW også er gode, men AoC var og er et av spillene som best klarer å kombinere musikken med det visuelle for å skape inntrykk som sitter.

 

Har faktisk soundtracket til AoC på CD, eneste spillsoundtrack som innehar den æren :p Var verdt den femtilappen det kostet.

 

Jeg glemte det jeg egentlig skulle si; at i MMO-sammenheng spiller man såpass mye at man blir litt lei av musikken til slutt, uansett hvor god den er. Det tok lengre tid i AoC enn ellers, men til slutt ble jeg nødt til å skru den av og ha en mediespiller i bakgrunnen (dette var pre-Spotify).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...