Gå til innhold

– EA elsker Fox News (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Runda spillet to ganger, normal, så very hard, som ikke var særlig hard... Prøvde litt multiplayer men ble lei etter to timer. Prøvde alle Echoene. Tok 3 dager. Kommer aldri til åp røre det igjen.. Oppskrytt så til de grader.. jaja.. Gears 3 beta snart =)

Lenke til kommentar

Runda spillet to ganger, normal, så very hard, som ikke var særlig hard... Prøvde litt multiplayer men ble lei etter to timer. Prøvde alle Echoene. Tok 3 dager. Kommer aldri til åp røre det igjen.. Oppskrytt så til de grader.. jaja.. Gears 3 beta snart =)

 

Visste det var et oppskrytt dritt spill! mihiihihhuhaha! takk for bekreftelsen =))))

Lenke til kommentar

Yeeeeah... En random person på internett med en mening på 2-3 linjer "bekrefter" noe? Hva med alle de tusen som sier ham mot? Hva bekrefter de?

 

Å, spillet er selvfølgelig oppskrytt av de. Det er bare han her man kan stole på.

Lenke til kommentar

Runda spillet to ganger, normal, så very hard, som ikke var særlig hard... Prøvde litt multiplayer men ble lei etter to timer. Prøvde alle Echoene. Tok 3 dager. Kommer aldri til åp røre det igjen.. Oppskrytt så til de grader.. jaja.. Gears 3 beta snart =)

Hvis spillet var så oppskrytt og dårlig at du aldri vil røre det igjen, hvorfor spilte du gjennom det to ganger?

 

Selv synes jeg Bulletstorm er et veldig kult spill, selv om jeg hater epic og people can fly for å "dumme det ned" så drastisk til pc som de har gjort.

Lenke til kommentar

Runda spillet to ganger, normal, så very hard, som ikke var særlig hard... Prøvde litt multiplayer men ble lei etter to timer. Prøvde alle Echoene. Tok 3 dager. Kommer aldri til åp røre det igjen.. Oppskrytt så til de grader.. jaja.. Gears 3 beta snart =)

Hvis spillet var så oppskrytt og dårlig at du aldri vil røre det igjen, hvorfor spilte du gjennom det to ganger?

 

Selv synes jeg Bulletstorm er et veldig kult spill, selv om jeg hater epic og people can fly for å "dumme det ned" så drastisk til pc som de har gjort.

 

 

Fordi jeg er achievementhore, og etter første gjennomspilling hadde jeg 190 i gamerscore, noe som var litt for lite for meg.

Hadde jeg bare vært 15 år igjen...

Lenke til kommentar

En av ytterst få fps spill jeg virkelig har digget. Jeg klarer ikke å gjennomføre spill lenger pga de er for kjedelige.

Men dette her la jeg meg ikke fra før jeg gjennomførte det. Fantastisk historie og karakterer for å ikke snakke om gameplayet. Råbra spill!

Lenke til kommentar

Runda spillet to ganger, normal, så very hard, som ikke var særlig hard... Prøvde litt multiplayer men ble lei etter to timer. Prøvde alle Echoene. Tok 3 dager. Kommer aldri til åp røre det igjen.. Oppskrytt så til de grader.. jaja.. Gears 3 beta snart =)

 

man går på kino for 100,- i dag, og blir underholdt i 2 timer. her har du hatt underholdning i flere dager? Skjønner du syntes det var lett, men å gå igjennom det 2 ganger, spille multiplayer noen timer og ++, er MYE mer enn hva jeg orker om jeg syntes spillet er dårlig! Da har jeg bedre ting å bruke tiden på..

 

Så blir litt overrasket over at du kaller det oppskrytt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...