Gå til innhold

Sniktitt: Mortal Kombat (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Har du sett noen rive huden av et ansikt før? Det har jeg."

 

Litt forstyrrende å si det, men jada, har det sett og mye mer i den japanske filmen "Vampire Girl vs Frankenstein Girl". :p

 

Gleder meg til Mortal Kombat kommer, og har selvsagt forhåndsbestilt for lenge siden. Selv om det skulle ende opp som "brukbart" er det jo fortsatt Mortal Kombat. :)

Lenke til kommentar

Wow, her var det jammen snakk om å bruke skjermbilder som åpenbart ikke er fra gameplay. Oppløsningen er jo ihvertfall 5 ganger vanlig HD-oppløsning. Det er som om utviklerne roper fra hustakene: "Spillet vårt kommer aldri til å se like bra ut som dette!".

Lenke til kommentar

Wow, her var det jammen snakk om å bruke skjermbilder som åpenbart ikke er fra gameplay. Oppløsningen er jo ihvertfall 5 ganger vanlig HD-oppløsning. Det er som om utviklerne roper fra hustakene: "Spillet vårt kommer aldri til å se like bra ut som dette!".

 

Ganske nøyaktig 16 ganger vanlig FullHD :-)

 

Vi får ofte tak i skjermbilder i ekstrem oppløsning (til bruk i print, etc). Det er imidlertid sjelden oppløsningen i seg selv som begrenser mulighetene ingame om dagen, så du kan nok anta at de er representative i utseende, selv om oppløsningen er høyere (oppløsningen er uansett såpass høy i utgangspunktet at det ikke skal være problematisk :-))

Lenke til kommentar

Wow, her var det jammen snakk om å bruke skjermbilder som åpenbart ikke er fra gameplay. Oppløsningen er jo ihvertfall 5 ganger vanlig HD-oppløsning. Det er som om utviklerne roper fra hustakene: "Spillet vårt kommer aldri til å se like bra ut som dette!".

 

Ganske nøyaktig 16 ganger vanlig FullHD :-)

 

Vi får ofte tak i skjermbilder i ekstrem oppløsning (til bruk i print, etc). Det er imidlertid sjelden oppløsningen i seg selv som begrenser mulighetene ingame om dagen, så du kan nok anta at de er representative i utseende, selv om oppløsningen er høyere (oppløsningen er uansett såpass høy i utgangspunktet at det ikke skal være problematisk :-))

 

Eneste problematiske er at det er vanvittig vanskelig å se disse bildene fult med 1920x1080 oppløsning.:)

Lenke til kommentar

Ser jo ut som noe som må testes. Vil gjerne ha noe ala OMF, i hastighet etc.

 

Nå må jeg jo også bare dra frem gode gamle OMF igjen. Skjer stort sett en gang i året pga. innpåslitne (mentalt) journalister som nevner det i en eller annen sammenheng.

 

Den damen på bildet ser ikke ut som noe som skulle ha fått gitt meg en avsugning iaf.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...