Gå til innhold

Peter Molyneux med nytt spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ingenting mot Populous siden jeg elsket de 2 første. Men i stede for å lage en ny versjon av et spill som siden den tiden har fått mye konkurranse på nesten samme område burde han heller satse på en ny versjon av Syndicate som fortsatt i dag er helt unikt.

 

Ja, jeg vet at det er rykter om at utviklerne til Riddick-spillene allerede jobber på en ny versjon. Men jeg tror ikke på det før det blir bekreftet. Dessuten er jeg usikker på om spillets ånd blir ivaretatt.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting mot Populous siden jeg elsket de 2 første. Men i stede for å lage en ny versjon av et spill som siden den tiden har fått mye konkurranse på nesten samme område burde han heller satse på en ny versjon av Syndicate som fortsatt i dag er helt unikt.

 

Ja, jeg vet at det er rykter om at utviklerne til Riddick-spillene allerede jobber på en ny versjon. Men jeg tror ikke på det før det blir bekreftet. Dessuten er jeg usikker på om spillets ånd blir ivaretatt.

 

Helt enig. Selvom Populous var bra spill, så vil jeg heller ha Syndicate\Wars ut på markedet igjen. Kunne sitte i timesvis med de og har ikke sett noen spill som er i nærheten av den type spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...