Gå til innhold

Sniktitt: Dead Island (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zombier og dommedag, hva kan gå galt. :D

 

Litt skuffet egentlig men det er mer fordi jeg håpet at spillet skulle følge opp traileren i større grad. Når det er sagt så er jeg fan av L4D og Dead Rising så om spillet blir en herlig blanding av disse så kan det neppe bli så ille at det ikke er godt for noe.

Lenke til kommentar

Zombier og dommedag, hva kan gå galt. :D

 

Litt skuffet egentlig men det er mer fordi jeg håpet at spillet skulle følge opp traileren i større grad. Når det er sagt så er jeg fan av L4D og Dead Rising så om spillet blir en herlig blanding av disse så kan det neppe bli så ille at det ikke er godt for noe.

 

Enig i at jeg ble skuffet siden Dead Island ser ut til å bare bli en Dead Rising/Left 4 Dead blanding. Ikke at det trenger å være dårlig, selvsagt. Men vil du ha en Zombie Survival/RPG kan du jo ta en titt på Dead State og håpe det blir ferdig. :)

 

 

Feriested ?

 

Kunne godt tenkt meg en litt ny sommerferie uten å ligge å dra seg på stranden dagen lang. :p

 

En god trim før du valset inn i zombie gjeng med kun balltree og en pistol hadde vært noe nytt ja ! :D

 

Jeg er en stor fan av zombier, men det største problemet med dem er at du ganske enkelt kan valse vekk fra dem. :p Jeg tror det er derfor Resident Evil ble så bra. Zombiene er veldig trege, men det er mange av dem og på små områder som tranger korridorer osv. Å ha en gjeng zombier på en øde øy blir ikke helt det samme. Nå har DI jo zombier som løper, men er det strengt tatt fortsatt zombier?

 

"Trygghus"? Virkelig? Hvorfor skal dere alltid oversette alt, selv når oversettelsen deres ikke blir ekte ord?

 

Vær glad vi slipper sprettoppvinduer. :p Og btw, vil du ha dårlig oversettelse? Husker jeg lo godt da jeg så Son of the Beach, og "I'm bringing you down, crackah!" ble oversatt til "Jeg skal ta deg, din potet!" :D

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Skeeeeptisk... Greit nok at de tar elementer fra forskjellige spill, men å nesten stjele regelrett fra Dead Rising føler jeg blir feil. For det andre så fungerte det systemet vidundelig i Dead Rising 2 grunnet hvordan spillet var satt opp med tanke på det første spillet. Håper de ikke tråkker i salaten i bringer noe unikt på markedet. Brainstormin'!

Lenke til kommentar

Hmmm...

 

Dette var virkelig ikke det jeg hadde sett for meg. Håpet på å få ett litt mer "realistisk" zombie spill for en gangs skyld og traileren ga jo virkelig inntrykk av dette. Å løpe rundt og meie ned hauger av zombier så blodet står i taket kan jo være artig, men til det har vi jo alt Dead Rising-spillene (og for såvidt Left 4 Dead). Jeg så fram til å spille noe som lignet mer på en zombie film eller Walking Dead serien med større fokus på skrekken og desperate tiltak for å overleve.

Endret av Ralzar
Lenke til kommentar

Skuff!

 

Jeg håpet så inderlig at dette skulle bli et spill som IKKE la opp til en zombiemosefest og heller fokuserte på å snike seg rundt å unngå de store massene. Sette en gruppe zombier ut av spill, men ikke en hel bølje.

 

*sukk* Den gang ei...

Lenke til kommentar

Uff, for en skuff!

 

Ut i fra traileren hadde jeg forventet meg et spill som bygget på en mer skummel atmosfære, taktikk og der det å overleve faktisk er veldig vanskelig. Men så blir det altså noe ala Dead Rising og Left 4 Dead da, der målet er å ta livet av hundrevis av zombier, noe som både er urealistisk og monotont i lengden. Plutselig var en sikker vinner ikke en vinner i det hele tatt..

Lenke til kommentar

Alle forventningene jeg hadde etter traileren gikk i dass, jeg gidder ikke enda et "hack-and-slash" zombiespill. Gi oss noe MER... Det er mulig å gjøre så mye med zombiespill, og selve ideén bak det er solid egentlig. Men alle som utvilker spillene tror det beste med zombier er å drepe massevis av dem, og det er jeg lei av.

 

Uff, for en skuff!

 

Ut i fra traileren hadde jeg forventet meg et spill som bygget på en mer skummel atmosfære, taktikk og der det å overleve faktisk er veldig vanskelig.

 

Riktig! Akkurat det jeg så frem til også. Gleder meg til det spillet kommer.

Lenke til kommentar

Er enig det begynner å bli nok zombeslakting. En vesentlig ting de aller fleste har oversett er at zombiene var mennesker før de døde. Hvorfor får vi aldri se noen vi kjenner (f.eks et familiemedlem, venner osv) i zombieform? Å slakte noen dusin zombier er en ting, men er det mange som klarer å slakte sin egen familie fordi de er blitt til zombier? Jeg vil gjerne se en sånn problemstilling i et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...