Gå til innhold

Sniktitt: The Witcher 2: Assassins of Kings (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg må virkelig få se til å få kjøpt meg enn spillpc :rolleyes:

Litt OT, men vil jeg kunne spille dette her (og evt BF3) når de kommer med denne maskinen:

ASUS G73SW 17.3" Full HD

GeForce GTX 460,Core i7-2630QM,6GB RAM,500GB SSD/HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7H

Tuller du?

Den maskinen der bør dra spillene uten problemer.

Takket være PS3 og Xbox 360 har ikke PC-spill utviklet seg noe særlig når det gjelder systemkrav de siste årene (med et par hederlige unntak som Metro 2033).

 

Gleder meg uansett som en unge til Witcher 2 :)

Lenke til kommentar

Ingen tvil om at for min del så ligger The Witcher 2 milevis foran de andre spillene du nevner. Og Risen 2 ligger foran The Witcher 2 igjen

 

DA2: etter demoen å dømme så er dette spillet ikke noe jeg har lyst å spille.

 

Skyrim: Har ikke store forventninger til dette etter skuffelsen Oblivion var for min del.

 

ME3: Dette er et FPS, ikke RPG, så burde ikke vært nevnt etter min mening. Hvis dette er et RPG så er vel System Shock 1-2 også det, men det er det vel aldri noen som har påstått?. Både ME og SS er FPS med rollespillelementer.

Endret av krist2
Lenke til kommentar

 

ME3: Dette er et FPS, ikke RPG, så burde ikke vært nevnt etter min mening. Hvis dette er et RPG så er vel System Shock 1-2 også det, men det er det vel aldri noen som har påstått?. Både ME og SS er FPS med rollespillelementer.

 

 

ME 3 er ikke FPS det er da et TPS (Third person shooter) og ikke ett First person shooter :p

 

men ellers enig med deg i grunn gleder meg sykt til the Witcher 2 :D elsker grafikk stillen deres og digger at de har historien i fokus :D

Lenke til kommentar

På tide å knekke de siste utgiverne som gir ut PC- ekslusive spill!

Vil ha på konsoll!

 

Det er da nok dritt til konsoll. Trenger ikke ødelegge de bra spillene for PC også!

 

Trodde det skulle kommet ut 17 mai jeg..

 

Jepp. Har forhåndsbestilt på GOG. DRM-fri versjon samt man får en del ekstra ting på kjøpet :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg må virkelig få se til å få kjøpt meg enn spillpc :rolleyes:

Litt OT, men vil jeg kunne spille dette her (og evt BF3) når de kommer med denne maskinen:

ASUS G73SW 17.3" Full HD

GeForce GTX 460,Core i7-2630QM,6GB RAM,500GB SSD/HDD,DVD±RW,kamera,BT,W7H

Tuller du?

Den maskinen der bør dra spillene uten problemer.

 

Nei, jeg tullet ikke. Derfor jeg spurte da, har ikke holdt meg oppdatert på pc-gaming fronten den siste tiden, så vet ikke hva som er bra jeg :) Men hvis det stemmer det du sier, så vet jeg hvilken maskin som blir min neste :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...