Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 3 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette så fantastisk ut. Men jeg har aldri vært så gira på den moderne settingen i FPS-spill, spesielt dette med terrorister versus stormaktene. Føles akkurat like oppbrukt ut som andre verdenskrig. Selv er jeg ingen ivrig FPS-spiller, men hvis det hadde kommet en ny og unik spillverden av den realistiske typen, kunne jeg lettere falt for det.

Lenke til kommentar

hvis det hadde kommet en ny og unik spillverden av den realistiske typen, kunne jeg lettere falt for det.

 

Hvordan da tenker du på? Det aller, aller meste er vel gjerne allerede gjort når det kommer til unike spillverdener?

 

Selv ser jeg utrolig frem til BF3 og håper bare at multiplayeren blir solid!

Lenke til kommentar

Det jeg liker godt med BF serien, og det vi så tydeligst i BC2, er at BF spillene faktisk utvikler seg... Hvert eneste spill blir bedre og bedre, på alle måter, og ikke bare få, små detaljer, som man stort sett har sett nok av i CoD spillene. Det er nesten til å bli deprimert av når man ser på Black Ops og MW2. To like spill, i ulik innpakning, grovt ment.

 

Dette ser rett og slett fantastisk ut, og som BF spillene så langt alltid har gjort, så leverer det nok varene også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...