Gå til innhold

Sniktitt: L.A. Noire (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Facebook-siden:

L. A. Noire-sniktitten er midlertidig fjernet grunnet en misforståelse rundt sperrefristen. Publiseres igjen senere i mars.

 

 

Men så:

Lasse har prøvespilt det spennende action-eventyret L. A. Noire, og er rimelig sikker på at Rockstar nok en gang har skutt gullfuglen.

For de som lurer: Saken ble fjernet og publisert igjen grunnet en misforståelse om sperrefristen.
Lenke til kommentar

Fra Facebook-siden:

L. A. Noire-sniktitten er midlertidig fjernet grunnet en misforståelse rundt sperrefristen. Publiseres igjen senere i mars.

 

Men så:

Lasse har prøvespilt det spennende action-eventyret L. A. Noire, og er rimelig sikker på at Rockstar nok en gang har skutt gullfuglen.

For de som lurer: Saken ble fjernet og publisert igjen grunnet en misforståelse om sperrefristen.

 

 

Rockstar prater selv om dette på Facebook nå http://www.facebook.com/notes/rockstar-games/the-gaming-press-goes-hands-on-with-la-noire/10150191828678975

 

Gleder meg veldig til dette spillet selv, men har vel ikke egentlig de store tankene som mange andre ser ut til å ha, dessuten er jeg ikke kjempeimponert over disse ansiktsanimasjonene alle skryter av. De var vel og bra de, men øynene så jo like tankefulle ut som to tomme kaffekopper. En av de (få?) som ikke likte GTA IV til den grad at det aldri ble fullført, men Rockstar har levert nok av positive prøver til å fortjene flere forsøk (dessuten var jo Red Dead Redemption elskverdig til tusen).

Lenke til kommentar
Hva er det med Rockstar som gjør at alt de tar i blir til gull?

 

I serien 'saftige overdrivelser' tror jeg kanskje denne tar kaka. :)

 

Med forbehold om at jeg ikke har spilt RDR har vel det meste Rockstar har tatt i blitt ganske halvveis de siste ti åra. Med mindre man snakker om salgstall og penger, selvsagt—der er de flinke.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Gratulerer, vi har ikke identisk smak. Jeg liker Rockstars spill i senere tid svært godt, og det er jeg vel vitterlig ikke alene om. De har kanskje ikke et Tony Hawk's Downhill Jam på baken, men at de er blant de mest kompetente utviklerne i bransjen per dags dato er det nok mange som er enige med meg i.

Lenke til kommentar

Gratulerer, vi har ikke identisk smak. Jeg liker Rockstars spill i senere tid svært godt, og det er jeg vel vitterlig ikke alene om. De har kanskje ikke et Tony Hawk's Downhill Jam på baken, men at de er blant de mest kompetente utviklerne i bransjen per dags dato er det nok mange som er enige med meg i.

 

:D

 

Rockstar lager morsomme spill, så jeg driver mest og kverulerer. "Gull" har jeg ikke sett fra den kanten siden GTA 3, men jeg skjønner at RDR kanskje er på høyden.

Endret av oerhört
Lenke til kommentar

Dette er et av de fem spillene jeg ser mest frem til i år, sammen med Shogun 2, Heroes 6, Battlefield 3 og Uncharted 3.

 

Det ser rett og slett utrolig bra ut, og mye av det jeg har vært skeptisk til så langt, fikk jeg et postivt svar på her. Jeg har blant annet lurt på hva som skjer hvis du misslyktes, om det da blir game over eller ikke. Godt at svaret er "ikke"!

 

Det perfekte spillet for min del, og kan ikke vente til å føle meg som gutta i Criminal Minds!

 

Og jo... Lasse, du sliter litt med de/dem :p Det er "de" hvis du kunne sagt "du", og "dem" hvis du kunne sagt "deg" ;)

Lenke til kommentar
Kjørefølelsen er fortsatt langt unna optimal, og det føles som om du vannplaner så snart du skrur på tenninga,

 

Refererer du her til en tidligere presentasjon av spillet eller mener du kjørefølelsen i andre Rockstarspill som feks GTA IV? For hvis du sikter til GTA IV så ser jeg på det som veldig positivt da det spillet hadde den desidert beste kjørefølelsen av alle åpen verden med biler-spill jeg har testet. Syns faktisk kjøringa i GTA IV er bedre enn i enkelte rene racingspill.

 

Gleder meg uansett ufattelig mye til dette spillet kommer ut!

Lenke til kommentar

Jeg mener kjørefølelsen i denne spilløkten av spillet. Ting er nødvendigvis på et stadie hvor alt er i stadig finpuss enda, og kjørefølelse er nok ikke det aller viktigste i et spill hvor bilkjøring for det meste gjøres som transport, men de bilene jeg har forsøkt har vært regelrett såpeglatte på ethvert føre.

Lenke til kommentar

Syntes ikke PC versjonen av GTA IV kan kalles "gull"

 

"Gråstein" derimot,når det kommer til ytelsen,ja helt og holdent!

 

Selv om spillet er kult..

 

Enig i deg der, som sikkert alle andre som kjøpte GTA IV til PC. Det var rett og slett et latterlig forsøk på å porte et spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...