Gå til innhold

Devil May Cry til filmen (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syntes å høre rykter om så mange spill som skal bli filmer, men som jeg aldri hører noe mer til, f. Eks castlevania ( kanskje det er like greit?)

Selv blizzard, som bruker å levere, har vært mistenktsomt stille med warcraftfilmen.

Jeg likte "final fantasy"-filmene, så jeg ser potensiale i sjangrene iallefall.

Lenke til kommentar

Jeg syntes å høre rykter om så mange spill som skal bli filmer, men som jeg aldri hører noe mer til, f. Eks castlevania ( kanskje det er like greit?)

Selv blizzard, som bruker å levere, har vært mistenktsomt stille med warcraftfilmen.

Jeg likte "final fantasy"-filmene, så jeg ser potensiale i sjangrene iallefall.

 

Blizzard har vel vett nok til å vente til de ser et manus de kan stå hundre prosent bak og samtidig finne folk de vet de kan snakke med underveis.

 

Jeg er alltid positiv til slike prosjekter på forhånd, men med tanke på den heller minimale historien i spillserien er det vel neppe noen episk saga vi får i denne filmen - og det er neppe meningen heller. Uansett, om de tar seg bryet med å faktisk kopiere noen av triksene til Dante kan det om ikke annet bli utrolig stilig å se på.

Lenke til kommentar

jeg boikotter filmen hvis de lager filmen basert på DmC,han jævla twilight faggen som NT sier er Dante,ligner faen ikke i det hele tatt.

 

Da burde de heller starte fra begynnelsen og ta plottet fra DMC1-3 isåfall og muligens DMC4.

 

jeg boikotter filmen hvis de lager filmen basert på DmC,han jævla twilight faggen som NT sier er Dante,ligner faen ikke i det hele tatt.

 

Da burde de heller starte fra begynnelsen og ta plottet fra DMC1-3 isåfall og muligens DMC4.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...