Gå til innhold

Sniktitt: Might & Magic Heroes VI (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg enormt til å få prøve dette spillet, ut fra artikkelen å dømme ser det ut som ungarerene har gjort mange kloke valg. Litt synd at man ikke får et "town view", men antar at bygningene vises på terrenget. All spesialiseringen høres interessant ut og håper at balansen mellom faksjonene er god.

 

Hvem komponerer musikken til spillet? Krysser fingrene for at Paul Romero i det minste hjelper til...

Lenke til kommentar

Du glemte en viktig ting, siden det er ubisoft som er utgiver så vil de bruke DRM'en sin på spillet.

 

Noe som betyr at du må ha en ubisoft konto og være koblet til internett hvis du har lyst til å spille det. Og hvis serverne deres går ned (Noe de gjør tritt og ofte) så får du rett å slett ikke spilt.

 

De kutter det jo ut på neste Assasins creed (eller var det ett aent spill fra dem som lanserers snart?). Så hvorfor beholde det på dette?

Lenke til kommentar

Liker det meste jeg leser her, spesielt koblingen av gruver og borger. Det er også tydelig at man har hentet det som er bra ifra Kings Bounty da kamp/heltesystemet der var langt bedre enn nyere HoMM spill. Der har for eksempel hver eneste enhet mellom 2-6 passive egenskaper samt opptil 3 aktive. Liker absolutt ikke fraværet av Town view, en ikonisk del av serien.

Lenke til kommentar

Gleder meg enormt til å få prøve dette spillet, ut fra artikkelen å dømme ser det ut som ungarerene har gjort mange kloke valg. Litt synd at man ikke får et "town view", men antar at bygningene vises på terrenget. All spesialiseringen høres interessant ut og håper at balansen mellom faksjonene er god.

 

Hvem komponerer musikken til spillet? Krysser fingrene for at Paul Romero i det minste hjelper til...

 

Paul Romero har nok en finger med i spillet. Han skrev følgende på FB for noen dager siden: Soundtrack for VI is completed and is very melodic and exotique! Cant wait to see how the music, graphics, characters and gameplay all mesh as one!

 

Jeg har gledet meg noe helt sinnssykt til spillet kommer ut, og jeg gleder meg ikke akkurat mindre etter å ha lest denne saken. Ryktene tidligere sa at spillet skulle komme i Mars. Noen som vet noe mer om slippdato?

Lenke til kommentar

http://static.gamer.no/images/7/799/79938/14448e8a7d0731d2025a4f315fabdf40_MMH6_Ability_Tree_Might_1920x1200.f.jpg

 

Litt får typer mineraler da :/

 

http://static.gamer.no/images/7/799/79946/1ecad3b1fc11d743b669b106e812bf01_MMH6_NECRO_ADVENTURE_MAP_01_1920x1200.f.jpg

 

Er dette en by/borg? Håper ikke. Var alt for liten til å være en by/borg selv om det var en tier 0/1 by.

Samtidig introduseres vi for sluttbosskamper for første gang, og dette er definitivt en helt ny verden. Under vårt besøk i Ungarn fikk vi kun utfordre én av disse, en slags gigantisk hybrid av demon og dyr. I denne anledningen fikk vi leke oss med en svært mektig hær fra Inferno-fraksjonen, men det skulle likevel vise seg å være en gedigen utfordring å ta ned det mektige beistet.

 

http://static.gamer.no/images/7/799/79947/c7f39b5e30b4160dfe3507909ac76ee6_MMH6_NECRO_BATTLE_MAP_02_1920x1200.f.jpg

 

Dette er vel en Necro army? Vist bilde hørte til noe da.

 

Ellers håper jeg at computer i co-op / multiplayer er noe bedre enn tidligere spill. Men dette så bra ut, jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar

http://static.gamer.no/images/7/799/79938/14448e8a7d0731d2025a4f315fabdf40_MMH6_Ability_Tree_Might_1920x1200.f.jpg

 

Litt får typer mineraler da :/

 

http://static.gamer.no/images/7/799/79946/1ecad3b1fc11d743b669b106e812bf01_MMH6_NECRO_ADVENTURE_MAP_01_1920x1200.f.jpg

 

Er dette en by/borg? Håper ikke. Var alt for liten til å være en by/borg selv om det var en tier 0/1 by.

Samtidig introduseres vi for sluttbosskamper for første gang, og dette er definitivt en helt ny verden. Under vårt besøk i Ungarn fikk vi kun utfordre én av disse, en slags gigantisk hybrid av demon og dyr. I denne anledningen fikk vi leke oss med en svært mektig hær fra Inferno-fraksjonen, men det skulle likevel vise seg å være en gedigen utfordring å ta ned det mektige beistet.

 

http://static.gamer.no/images/7/799/79947/c7f39b5e30b4160dfe3507909ac76ee6_MMH6_NECRO_BATTLE_MAP_02_1920x1200.f.jpg

 

Dette er vel en Necro army? Vist bilde hørte til noe da.

 

Ellers håper jeg at computer i co-op / multiplayer er noe bedre enn tidligere spill. Men dette så bra ut, jeg gleder meg :)

 

Ja, det bildet viser en borg tilhørende Necro-fraksjonen. De vil se annerledes ut når de oppgraderes, men blir aldri særlig mye større. Det andre bildet er ikke koblet til noe i teksten, men viser ganske riktig en Necro-hær.

Lenke til kommentar

Gleder meg enormt til å få prøve dette spillet, ut fra artikkelen å dømme ser det ut som ungarerene har gjort mange kloke valg. Litt synd at man ikke får et "town view", men antar at bygningene vises på terrenget. All spesialiseringen høres interessant ut og håper at balansen mellom faksjonene er god.

 

Hvem komponerer musikken til spillet? Krysser fingrene for at Paul Romero i det minste hjelper til...

 

Paul Romero har nok en finger med i spillet. Han skrev følgende på FB for noen dager siden: Soundtrack for VI is completed and is very melodic and exotique! Cant wait to see how the music, graphics, characters and gameplay all mesh as one!

 

Jeg har gledet meg noe helt sinnssykt til spillet kommer ut, og jeg gleder meg ikke akkurat mindre etter å ha lest denne saken. Ryktene tidligere sa at spillet skulle komme i Mars. Noen som vet noe mer om slippdato?

 

Paul Romero har absolutt en finger med ja, faktisk er han hovedansvarlig for musikken, noe jeg liker svært godt!

 

Jeg er også 100 prosent sikker på at den siste fraksjonene blir Naga, etter dette bildet:

 

På de andre fake bildene går gutta bak spillet selv og sier at bildene er fake, for eksempel her:

men det gjør de ikke på bildet av Naga rasen!

 

Spillet kommer høyest sannsynlig i mai.

Lenke til kommentar

Gleder meg enormt til å få prøve dette spillet, ut fra artikkelen å dømme ser det ut som ungarerene har gjort mange kloke valg. Litt synd at man ikke får et "town view", men antar at bygningene vises på terrenget. All spesialiseringen høres interessant ut og håper at balansen mellom faksjonene er god.

 

Hvem komponerer musikken til spillet? Krysser fingrene for at Paul Romero i det minste hjelper til...

 

 

Personlig håper eg di henter inn Lind Erebros., makan til geni:

osv
Lenke til kommentar

Gleder meg enormt til å få prøve dette spillet, ut fra artikkelen å dømme ser det ut som ungarerene har gjort mange kloke valg. Litt synd at man ikke får et "town view", men antar at bygningene vises på terrenget. All spesialiseringen høres interessant ut og håper at balansen mellom faksjonene er god.

 

Hvem komponerer musikken til spillet? Krysser fingrene for at Paul Romero i det minste hjelper til...

 

Paul Romero har nok en finger med i spillet. Han skrev følgende på FB for noen dager siden: Soundtrack for VI is completed and is very melodic and exotique! Cant wait to see how the music, graphics, characters and gameplay all mesh as one!

Ahh, konge. HoMM-spill hadde ikke blitt det samme uten Romero.

 

 

Noen som vet noe mer om slippdato?

Amazon.com sier 10 Mai.

 

Gleder meg enormt til å få prøve dette spillet, ut fra artikkelen å dømme ser det ut som ungarerene har gjort mange kloke valg. Litt synd at man ikke får et "town view", men antar at bygningene vises på terrenget. All spesialiseringen høres interessant ut og håper at balansen mellom faksjonene er god.

 

Hvem komponerer musikken til spillet? Krysser fingrene for at Paul Romero i det minste hjelper til...

 

 

Personlig håper eg di henter inn Lind Erebros., makan til geni:

osv

Unektelig en god komponist det også, men av nostaligske grunner ønsker jeg å se (høre) Paul Romero i Heroes 6.

Lenke til kommentar
Ved å ta ulike valg får man poeng i kategoriene «Path of The Dragon Blood» og «Path of The Dragon Tears». Førstnevnte er belønningen for positive handlinger, sistnevnte for kyniske og utspekulerte. Disse poengene påvirker blant annet egenskapene dine direkte. Har du mange «Dragon Blood»-poeng påvirker det den offensive magien din, har du mange «Dragon Tears»-poeng får du for eksempel sterkere helbredende magi.

Stemmer dette, eller skulle det være motsatt? Ser ikke helt for meg at man får offensiv magi av gode handlinger og helbredende magi av onde handlinger.

Lenke til kommentar

Den siste fraksjonen er mest sannsynlig en reptil/slange-basert fraksjon som assosieres til hav/vann. Nags vil være inkludert i den.

Det kan også nevnes at enhetene er oppdelt forskjellig enn før. I stedet for at hver enhet er litt sterkere enn den neste så deles de nå inn i tre hovedgrupper; Core (3 stk), Elite (3stk) og Champion (1stk). Jeg synes det høres spennende ut, med tanke på at flere enheter ble rimelig verdiløse lenger ute i spillet.

 

Jeg liker også at ingen av de foreløbig avslørte fraksjonene har drager som sin Champion. Det virker som om dragene blir disse bossene det var snakk om.

Det virker også til at de endelig har løst initiative/speed "problematikken" som var en svakhet i både 3 og 5.

Mange forbedringer altså, og ikke noen åpenbare mangler enda. Eller, kanskje at de har fjernet skytter-tårnene i borgene. Jeg likte ikke å bruke egne menn til det, slik som i 4-en. Men vi får se.

 

Her er forresten et intervju som kan være verdt å se: http://www.gameswelt.de/videos/videoarticles/24326-Might__Magic_Heroes_VI_-_Video-Interview_mit_Erwan_Le_Breton_Enhanced_Version.html

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/5871080088

 

Will there be any town screen?

 

And the answer is: YES, totally. In the demo shown in Colonia, they used a temporary screen. The final one is said to be in 2D, more like H3 and H4 and not as complex as the H5 ones. Erwan Le Breton, the game producer, said it himself:

 

"Erwan Le Breton: There will be 2D animated town screen in the release version of the game."

 

@Gamer: Benektet Ubisoft/Black Hole under oppholdet at det ikke ville bli town screens, eller gikk dere bare utifra det etter å ha testet spillet?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...