Gå til innhold

Portal 2 er ferdigutviklet (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg husker hvordan folk forbannet spillet fordi de trodde det var slutt når man kom til flammehavet. Mange klaget over at det var for kort og at det ikke hadde en skikkelig slutt for "når jeg kom meg over flammene så skjedde det lissom ingenting. Det er skikkelig teit å ikke lage en ordentlig slutt på spillet, ass!" Jeg lo godt av det. :D

 

Og for en FNM fan så var det storveis å høre Mike Patton som "the anger cube". :D

 

Spilte portal for første gang ifjor og det var en av de største overraskelsene jeg har vært med på spillmessig. Fantastisk humor, genialt design og solid gameplay.

 

Når jeg skulle spille enern for første gang hadde jeg ingen forventninger, denne gangen forventer jeg en videreføring av de tingene jeg elsket ved Portal.

 

Spillet koster dobbelt så mye som ener'n så de bør overgå det på alle områder. Fallhøyden er ganske stor.

Endret av ancient_scars
Lenke til kommentar

Om det er ferdig, hvorfor må vi vente to måneder?

 

AtW

 

Er vel typisk at spill går "gold" et par måneder før utgivelse. Regionale forskjeller skal implementeres, spillene skal trykkes og distribusjonen skal jekkes i gang. Heldigvis benytter utviklerne, som i utgangspunktet er ferdige på dette stadiet, tiden på DLC fremfor å tvinne tommeltotter nå til dags.

Lenke til kommentar

Om det er ferdig, hvorfor må vi vente to måneder?

 

AtW

 

Er vel typisk at spill går "gold" et par måneder før utgivelse. Regionale forskjeller skal implementeres, spillene skal trykkes og distribusjonen skal jekkes i gang. Heldigvis benytter utviklerne, som i utgangspunktet er ferdige på dette stadiet, tiden på DLC fremfor å tvinne tommeltotter nå til dags.

 

Er det? Jeg synes ikke det virker som flere måender fra gold til release er vanlig, uten at jeg har noe konkret å peke på utover hukommelse. Noen uker virker mer rikitg?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...