Gå til innhold

Risen-oppfølgeren er offisiell (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satser på et spill som er mer gjenomført en eneren da. For all del var eneren underholdene og på mange måter et bra spill, men alle bugs, tekniske feil osv som meldte seg i siste kapittelet fikk meg rett og slett til å bli møkk lei og legge bort spillet før jeg spillte igjenom det. Et skikkelig skuffende antiklimaks, da jeg trodde Risen skulle ha samme kvalitet som Gothic 2 hadde..

Lenke til kommentar
Craxdm, I går, 23:35

Stilen minner ganske mye om Fable 2 og 3. Me likes

 

Eneste som kan minne er i så fall at det dreier seg om Pirater å for min del HÅPER jeg at det stopper der (noe jeg kan være ganske sikker på). Fable er Action-Rpg til fingespissen med "jukse" friheter der Gothic RPG mesterne har skikkelig frihet hele veien, både ang endringer av holdninger, dialoger og utfall, faktisk helt unikt og fantastisk (derfor kan det også fort bli buggete)

 

Dette var gode nyheter :)

 

Er visst bare meg som synest Risen var et drittkjedelig spill. Eller, meg og
biggrin.gif

 

Du må lese hva du quoter vettu?, Der står det "Værste Rpg på XBOX", dette kan trolig de fleste faktisk være enig i. Må med andre ord spilles på PC.

 

Forøvrig er du nok ikke alene om å ikke like Risen uansett, for de fleste blir nok Risen for vansklig grunnet at ikke ting du trenge lyser opp, for stor frihet slik at man kan surre seg bort osv, til massene funger nok Action RPG som Fable, Dragon Age, MassEffect osv best, var nok Oblivion som fikk fikk øynene opp for mange spillprodusenter at det var penger å hente i Action RPG, trolig også Ringenes Herre filmene som startet interessen.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

 

 

Eneste som kan minne er i så fall at det dreier seg om Pirater å for min del HÅPER jeg at det stopper der (noe jeg kan være ganske sikker på). Fable er Action-Rpg til fingespissen med "jukse" friheter der Gothic RPG mesterne har skikkelig frihet hele veien, både ang endringer av holdninger, dialoger og utfall, faktisk helt unikt og fantastisk (derfor kan det også fort bli buggete)

 

 

 

Han skriver at stilen ligner, alt det du klager på der er gameplay.

Lenke til kommentar

Eneste som kan minne er i så fall at det dreier seg om Pirater å for min del HÅPER jeg at det stopper der (noe jeg kan være ganske sikker på). Fable er Action-Rpg til fingespissen med "jukse" friheter der Gothic RPG mesterne har skikkelig frihet hele veien, både ang endringer av holdninger, dialoger og utfall, faktisk helt unikt og fantastisk (derfor kan det også fort bli buggete)

 

 

 

Han skriver at stilen ligner, alt det du klager på der er gameplay.

? Om du klarer å lese (igjen, for du har det med å quote meg å være på en annen planet en jeg er på, hvorfor du fortsetter å iritere deg over mine poster og trolle mot meg vet bare du). Jeg Skriver da for himmelens navn at JA og jeg håper likheten stopper der og SÅ skriver jeg videre om hvorfor jeg håper det stopper der.

 

Forøvrig kan jeg pirke på at stilen er lik også, ja det dreier seg om Pirater som nevnt men av det jeg har sett av Fable 3 stil ser det en hel del særere ut (modernisert,fancy pirat stil). Dette ser mer ut som en veldig standard tolkning av Pirat tiden.

Endret av SimalarioN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...