Gå til innhold

– Seriøse spillere bør skru av 3D (3DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøse spillere mestrer alt :p

 

Men fra spøk til revolver...litt spesielt at dem går ut med slik info på et spill som er til en 3D håndholdt og hvor spillet heter Dead or Alive: Dimensions

Ja du kan spille det i 3D og det er vårt første fighting game til 3DS men du burde ikke ha på 3D om du skal spille "seriøst"...er ikke det litt å skyte seg i foten da?

Lenke til kommentar

Seriøse spillere spiller ikke slåssespill :)

Den må du lenger ut på landet med!

Det er vel ingen spillsjangere som har så mange turneringer som slåssespill og FPS ^ ^

 

RTS? Starcraft 1 og 2 har jo egen TV kanal og VM for ett par år siden hadde flere seere enn superbowl det året. Vet ikke om noe FPS med så store tilhenger masser.

 

Syns det er greit at de sier det som det er med 3D, man kan ikke få både i pose og sekk enda og da kan det være greit å la folk slippe ubehagelige overraskelser.

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke helt hva dette betydde. Får man 30 fps input lag om fps'n blir satt ned fra 60 til 30?

 

Om ja;

30 frames/ett halv sek input lag er 100% totalt uspillbart i fighting games. Ikke bare for "seriøse" gamere.

 

Jævlig dårlige LCD HDTV'er har rundt 5 frames (5/60 sek) input lag, og det synes jeg er uspillbart.

Lenke til kommentar

Jeg skjønte ikke helt hva dette betydde. Får man 30 fps input lag om fps'n blir satt ned fra 60 til 30?

 

Om ja;

30 frames/ett halv sek input lag er 100% totalt uspillbart i fighting games. Ikke bare for "seriøse" gamere.

 

Jævlig dårlige LCD HDTV'er har rundt 5 frames (5/60 sek) input lag, og det synes jeg er uspillbart.

Fps =/= input lag. Er vel snakk om at det blir vist 30 bilder på skjermen i sekundet i motsetning til 60, ikke at bildene tar lengre tid med å dukke opp.
Lenke til kommentar

Poenget her er at 30 fps på ingen måte kan betegnes som glatt. Greit nok for spill som ikke har høyt tempo, men for f.eks. seriøs fps. - ubrukelig.

 

Skjønt mer 3d gaming kan føre med seg en fordel.. flere 120hz skjermer.

 

Og vennligst ikke kom med den gamle "øyet kan ikke se mer en 25fps uansett" myten.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Mitt første innlegg var selvsagt trolling, derfor smiley'en ;)

 

Når dette er sagt er det ikke å stikke under en stol at i spillverdenen er slåssespill den lettere tilbakestående lillebroren... Selv entusiastene av DoA/SF/Tekken/MK er fullstendig klare over det. Slåssespill er altså ofte sett på som guttenes The Sims.

Lenke til kommentar

Virker ikke helt som om 3DS er "ferdig" enda. Kommer nok en ny variant 3DS om et år eller to vil jeg tro. Etter alt jeg har lest både her og der så er det en DS med bedre grafikk. 3D-opplegget blir bare en av mange Nintendo-gimmicks.

 

For min del ser det ut som om Nintendo bare måtte få ut 3DS for å vinne tilbake noe av handheld-markedet i Japan, noe de selvfølgelig kommer til å klare helt til NGP kommer, som har fått mye bedre støtte av third party developers enn det Nintendo har fått til med 3DS. Også bredden med tanke på sjangere til NGP er enorm.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...