Gå til innhold

– Crytek omfavner «gamle» konsoller (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er Ærlig jeg lastet ned den versjonen som havnet på nette... og seriøst pent, og er blitt enda mer sikkert på at her har vi en vinner, bilr nok NANO editon med sekk :D hehe

 

Hadde du bestilt for en måned siden hadde du fått Crysis 2: Nano Edition til 600,-

 

Nå selger de den stort sett til 1200,- eller dyrere.

Lenke til kommentar

er Ærlig jeg lastet ned den versjonen som havnet på nette... og seriøst pent, og er blitt enda mer sikkert på at her har vi en vinner, bilr nok NANO editon med sekk :D hehe

 

Hadde du bestilt for en måned siden hadde du fått Crysis 2: Nano Edition til 600,-

 

Nå selger de den stort sett til 1200,- eller dyrere.

 

 

Å faen... hvor gjorde de dA?

Lenke til kommentar

Gjerne implementer 3d i spillet så lenge det ikke påvirker resten av spillet.

 

3D påvirker ingenting i spillet. Nvidias 3D vision-løsning er driverbasert og endrer ingenting i spillet ;)

 

Jeg tenkte mer på fokuset og pengene de bruker, i spill som crysis er ytelse svært viktig, størst fokus på dette, deretter hvis det er noen penger igjen, gjerne implementer 3d.

Lenke til kommentar
Med CryEngine 3 har vi lykkes veldig godt med å kunne skalere spillet etter hva slags plattform man spiller på. Vi forsøker aldri å se på konsollene som om de er en hemsko, det er en utfordring vi kan løse

 

Akkurat det der er tull. Ja de skifter detaljnivå utifra hvilken kraft du har, men størrelse på kart og friheten har blitt begrenset utrolig for første gang i et Crysis spill. Har ikke det med konsollene å gjøre vet ikke jeg. Kartstørrelsene er 1/50 del av hva Crysis 1 bød på .............

 

Realiteten er at dem vil tjene mer penger og da skalerer dem NED spillet for konsoll.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Trist som faen at PC-spillere ikke skal få ha noe eksklusivt lenger. Alt blir nedummet for konsoll. Ser ikke lenger poenget med å investere i dyre skjermkort. Mitt 2 år gamle HD 4890 drar fortsatt det aller meste på fullt!

 

Når det er sagt så var det en utrolig forskjell å spille Dead space 2 på PC kontra PS3.

Endret av lenny25
Lenke til kommentar
Med CryEngine 3 har vi lykkes veldig godt med å kunne skalere spillet etter hva slags plattform man spiller på. Vi forsøker aldri å se på konsollene som om de er en hemsko, det er en utfordring vi kan løse

 

Akkurat det der er tull. Ja de skifter detaljnivå utifra hvilken kraft du har, men størrelse på kart og friheten har blitt begrenset utrolig for første gang i et Crysis spill. Har ikke det med konsollene å gjøre vet ikke jeg. Kartstørrelsene er 1/50 del av hva Crysis 1 bød på .............

 

Realiteten er at dem vil tjene mer penger og da skalerer dem NED spillet for konsoll.

 

Realiteten trenger ikke å bety at de ikke holder seg til "det er ikke et problem, det er en utfordring"-pølsevev, som så mange bedrifter gjør :)

 

AtW

Lenke til kommentar
Med CryEngine 3 har vi lykkes veldig godt med å kunne skalere spillet etter hva slags plattform man spiller på. Vi forsøker aldri å se på konsollene som om de er en hemsko, det er en utfordring vi kan løse

 

Akkurat det der er tull. Ja de skifter detaljnivå utifra hvilken kraft du har, men størrelse på kart og friheten har blitt begrenset utrolig for første gang i et Crysis spill. Har ikke det med konsollene å gjøre vet ikke jeg. Kartstørrelsene er 1/50 del av hva Crysis 1 bød på ............

 

Crysis hadde sannelig store kart og mye frihet, men akk så kjedelig det var å ta seg fra A til B. Ved å sette det i et mer urbant miljø tror jeg de klarer å stramme til gameplayet litt mer, og kanskje man må bruke nanosuiten mer aktivt enn i første, hvor man bare trengte å bruke den av og til.

 

Jeg personlig ser mer postitivt enn negativt ved at kartstørrelsen er blitt mindre.

 

Forresten så kan jo Gamer.no ha nevnt at flerspillerdemoen kommer den 1. Mars. Jeg gleder meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...