Gå til innhold

Spillmusikk vant Grammy (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Engelsk tekst:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

CHORUS

Our Father, Jesus, who art

in Heaven. Amen!

Our Father, Jesus

Hallowed be thy name.

(x2)

 

Give us this day our daily bread,

Forgive us of

our trespasses

As we forgive others

Who tresspass against us

Lead us not into temptation, but

deliver us from Evil, and you are forever and ever!

 

CHORUS

 

Your kingdom come, your will be done

On Earth as it is in Heaven. (Amen)

 

CHORUS

 

Give us this day our daily bread,

Forgive us of

our trespasses

As we forgive others

Who tresspass against us

Lead us not into temptation, but

deliver us from Evil, and you wake the dead (?)

 

Our Father, Jesus who art...

Hallowed be thy name.

(x2)

 

Ikke sånn ekstremt nyskapende med andre ord, men det får nå være. Høres fint ut på Zwahili uansett

Endret av Error
Lenke til kommentar

Vel de fleste utdelingene(grammy, oscar, diverse music award osv) er jo bare bullshit...

 

Men når en sang\artist\film\band\album etc som virkelig fortjener å vinne så føles det jo godt å vite at det er i det minste noen der ute med en god smak på diverse medier=)

 

Baba Yetu står å klinker i bilstereoen, og jeg håper at Grammy nå tar på alvor at selv om det er spill å lek musikken er blitt brukt til at det fortsatt bringer frem følelser, noe som jeg synes er alfa omega i låter.

Lenke til kommentar

Råkult.

 

Hyggelig at den vant, men er ikke Grammy en enda større vits enn Oscar?

 

Fordi??

Fordi vinnerne er stemt frem av medlemmer av platebransjen som er fullstendig inhabile, som regel bryr seg mer om penger og suksess enn om kvalitet, og ofte bare har hørt et fåtall av kandidatene. Dessuten er det bare en eneste stor fest som platebransjen holder for seg selv.

Lenke til kommentar

«beste instrumentale arrangement akkompagnert av vokalister»

 

Vil påpeke at dette ser ut som google translate. Det instrumentale arrangementet er skrevet som akkompagnement til koret, ikke omvendt.

 

Grammy awards er vel for det meste en popularitetskonkurranse. Jeg er likevel veldig fornøyd (og ikke minst overrasket) med "Best new artist", et tegn på at gode musikere faktisk får prisen.

Lenke til kommentar

Musikken var vel det eneste som var bra ved det spillet..

 

Den der var rimeliy drøy :) Men du skal ha for at du prøver sjokkere.

 

Over til saken, syns det var veldig kult at Civ IV Baba Yetu vant en Grammy! Vel fortjent og, hvis min mening er verdt noe, et så gripende og ikke minst fengende tittelspor har jeg ikke sett maken til på .. noensinne. Vel fortjent.

Lenke til kommentar

dette er ett vakkert stykke musikk ja kan skjønne at dem vant grammy'en for sin kategori,

men må medele å si at jeg ikke trudde grammy hadde noe sånn kategori da, trudde det bare var hip hop og rap etc. pop rock etc. som regel så er det egene priser for klassisk musikk og egne konkuranser

 

 

, dem har ikke vunnet noen andre friser fra mindre prisutdelinger som ikke kommer så mye på tv?

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...