Gå til innhold

– Activision på Rockstar-jakt (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå vil jeg ikke være umiddelbart dritsur, om Activision kjøper blir nok Rockstar drevet som i dag. Se på Blizzard, de overstyres ikke de heller.

 

Når det er sagt er jeg mer for flere utgivere enn jeg er for én stor. Særlig når den heter Activision.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Med ett begynner kanselleringen av True Crime å gi mening...

 

Som enkelte allerede har nevnt så blir det spennende å se hvilket forhold Acti-Blizz ønsker å ha til Take Two. Vil de la Rockstar og Irrational Games arbeide som før? Eller vil de ansette flere utviklere og få dem til å lage årlige utgivelser av GTA og Bioshock?

 

Det beste hadde selvsagt vært om de bare holdt seg unna Take two. Færre utgivere er det siste spillindustrien trenger.

Lenke til kommentar

Med ett begynner kanselleringen av True Crime å gi mening...

 

Som enkelte allerede har nevnt så blir det spennende å se hvilket forhold Acti-Blizz ønsker å ha til Take Two. Vil de la Rockstar og Irrational Games arbeide som før? Eller vil de ansette flere utviklere og få dem til å lage årlige utgivelser av GTA og Bioshock?

 

Det beste hadde selvsagt vært om de bare holdt seg unna Take two. Færre utgivere er det siste spillindustrien trenger.

 

Det var akkurat det jeg tenkte da jeg leste overskriften. Får håpe det ikke blir noe av, og at det kun er et rykte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...