Gå til innhold

– Intet Diablo III i 2011 (PC, Mac)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

D3 og neste WoW expansion sent neste år da.

 

Tror heller vi får se Heart of the Swarm og Diablo III etter sommertider neste år. Neste WoW kommer nok heller rundt våren 2012, om ikke senere.

 

 

At d3 ble utsatt er kanskje ikke noen overraskelse, og det viste seg at min skepsis til datoene for starcraft 2 også var velbegrunnet. Synes dette underbygger at denne oppdelingen i raser var en dårlig ide.

 

Hvis de ikke hadde gjort det kan det jo virke som om vi hadde fått spillet i 2015. Nei takk.

Lenke til kommentar

 

At d3 ble utsatt er kanskje ikke noen overraskelse, og det viste seg at min skepsis til datoene for starcraft 2 også var velbegrunnet. Synes dette underbygger at denne oppdelingen i raser var en dårlig ide.

 

Hvis de ikke hadde gjort det kan det jo virke som om vi hadde fått spillet i 2015. Nei takk.

 

Hvorfor? Spillet var ferdig balansert, og motoren lagd, tar det virkelig 5 år lengre å lage 30 missions tilsammen til terran zerg og protoss, enn 30 missions til bare terran? Isåfall er de uduglige.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

At d3 ble utsatt er kanskje ikke noen overraskelse, og det viste seg at min skepsis til datoene for starcraft 2 også var velbegrunnet. Synes dette underbygger at denne oppdelingen i raser var en dårlig ide.

 

Hvis de ikke hadde gjort det kan det jo virke som om vi hadde fått spillet i 2015. Nei takk.

 

Hvorfor? Spillet var ferdig balansert, og motoren lagd, tar det virkelig 5 år lengre å lage 30 missions tilsammen til terran zerg og protoss, enn 30 missions til bare terran? Isåfall er de uduglige.

 

AtW

 

Udugelige? De er perfeksjonister. Sålenge Blizzardemblemet står på et spillcover, så er det et større kvalitetsstempel enn allverdens gode anmeldelser.

Lenke til kommentar

 

At d3 ble utsatt er kanskje ikke noen overraskelse, og det viste seg at min skepsis til datoene for starcraft 2 også var velbegrunnet. Synes dette underbygger at denne oppdelingen i raser var en dårlig ide.

 

Hvis de ikke hadde gjort det kan det jo virke som om vi hadde fått spillet i 2015. Nei takk.

 

Hvorfor? Spillet var ferdig balansert, og motoren lagd, tar det virkelig 5 år lengre å lage 30 missions tilsammen til terran zerg og protoss, enn 30 missions til bare terran? Isåfall er de uduglige.

 

AtW

 

Udugelige? De er perfeksjonister. Sålenge Blizzardemblemet står på et spillcover, så er det et større kvalitetsstempel enn allverdens gode anmeldelser.

 

Jeg har ikke sagt de er uduglige, men om de hadde brukt 5 år lengre på å lage 30 missions med 10 missions per rase enn 30 missions på kun en rase, når resten av spillet er lagd. Så hadde de vært uduglige.

 

AtW

Lenke til kommentar

? Vi tror at Blizzard kan levere én stor tittel i året på lang sikt, men det som alltid kommer først er kvaliteten på spillet, sier Activisions Thomas Tippl.

 

Hmm, trodde ikke Activision brydde seg om kvalitet. Har alltid virket som de er fornøyd med å pumpe ut masse dritt bare for å tjene penger. Men jeg er veldig fornøyd med at de ikke får presset Blizzard.

Lenke til kommentar

D3 og neste WoW expansion sent neste år da.

 

Tror heller vi får se Heart of the Swarm og Diablo III etter sommertider neste år. Neste WoW kommer nok heller rundt våren 2012, om ikke senere.

 

Tror heller du mener 2013. Vi er allerede i 2011 :)

Blir sikkert en god del info om Heart of the Swarm og Diablo III på BlizzCon til høsten. Tviler på at vi får noe info om det nye MMO-et dems enda. Kanskje neste år om vi er heldige.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt de er uduglige, men om de hadde brukt 5 år lengre på å lage 30 missions med 10 missions per rase enn 30 missions på kun en rase, når resten av spillet er lagd. Så hadde de vært uduglige.

 

Sånn sett. Jeg foretrekker uansett å ha 90 oppdrag fordelt på flere spill enn bare 30 på ett, så det er vel bare en smakssak.

 

Det er greit å ha 3'30, problemet er at man ført får en rase, så en til, det hadde vært mye bedre å ha 3'10 i alle tre spillene. Mao fortsatt 90 missions tilsammen. Spesielt mtp blizzard og hvor trege de er.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...