Gå til innhold

Killzone 3-utvikler i nettmøte! (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[skjul]

ISA and MAIL?

 

Hey! I was wondering if you have noticed that the ISA and the Norwegian mail have the same logo ?

I remember i found this very amuzing at KZ2 release.

 

Skrevet av: Raymond Fjellhaug - 9. februar 2011 18:15

Svar:

 

Yes, that's completely intentional.. ofcourse ;)

In the future your postmen will re-organize into an international armed force.

Norway's proud men and women of their mailservice will be the vanguard soldiers of tomorrow.

 

Next time you see a mailmen, salute them with respect.

 

JB

[/skul]

 

Hehe, helt klart det beste spørsmålet

 

Ellers synes jeg det er flott at Gamer får til sånne nettmøter som dette fra tid til annen :) I grunn er det ikke så veldig mye ny informasjon som kommer opp (naturligvis) men det at vi som spiller kan komme i kontakt med "de store" spillutviklerne er kult!

Endret av Error
Lenke til kommentar

Synes svaret jeg fikk ang PS3 sin kraft var utrolig bra. Og dette er nettopp hvorfor konsoller er fremtiden.

 

"Performance isn't just about processing power, it's about clever smart programming. This is why console games often outperform their PC versions. The code is just better written for the console version, making all that power in a PC useless."

Lenke til kommentar

Synes svaret jeg fikk ang PS3 sin kraft var utrolig bra. Og dette er nettopp hvorfor konsoller er fremtiden.

 

"Performance isn't just about processing power, it's about clever smart programming. This is why console games often outperform their PC versions. The code is just better written for the console version, making all that power in a PC useless."

 

Når en spillkonsoll får skikkelig keyboard/mus støtte skal jeg si meg enig. Og det har hovedsaklig med penger å gjøre, pcen som spillmaskin er alltid milevis foran konsoller og kommer alltid til å være det. Det at de bruker lite tid å krefter på å porte over til pc har igjen med sagstall og økonomi å gjøre.

 

Ellers likte jeg svært godt kommentaren om Posten norge :D

Lenke til kommentar

Synes svaret jeg fikk ang PS3 sin kraft var utrolig bra. Og dette er nettopp hvorfor konsoller er fremtiden.

 

"Performance isn't just about processing power, it's about clever smart programming. This is why console games often outperform their PC versions. The code is just better written for the console version, making all that power in a PC useless."

 

Når en spillkonsoll får skikkelig keyboard/mus støtte skal jeg si meg enig. Og det har hovedsaklig med penger å gjøre, pcen som spillmaskin er alltid milevis foran konsoller og kommer alltid til å være det. Det at de bruker lite tid å krefter på å porte over til pc har igjen med sagstall og økonomi å gjøre.

 

Ellers likte jeg svært godt kommentaren om Posten norge :D

 

Vel en diskusjon om at pcen som spillmaskin er milevis foran konsoller er ikke noe vits å starte engang...vi begge taper der uansett idet en moderator stopper oss idet fråden begynner å skumme ut av åre nerdete munnviker :p

 

Men at kommentaren om Posten var bra er jeg helt enig med :D

Lenke til kommentar

Selvfølgelig svarte han på mitt spørsmål :rolleyes:

 

Why is there no hard MP trophies in Killzone 3 like the valor grand cross? And will there be a epic boss battle like in Killzone 2 against Radec(on elite difficulty at least)?

 

Skrevet av: PsychoNinjaKen - 9. februar 2011 15:38

 

Svar:

Ah, the grand valor cross :) The problem with it was that almost nobody managed to get it. It's insanely difficult and very time consuming. A lot of our players really want to get a 100% on their trophy score, and felt it unfair to have one on the list almost nobody could unlock.

So this time we've made sure the trophies are challenging... put not 'completely-stupidly-impossible'

 

The boss fight near the end of KIllzone 3 is - without giving too muc away - completely off the scale. I haven't played the game myself on elite, but I know our tester have been swearing at their machines for days trying to beat it.

 

Cheers, JB

 

mysig-2.jpg?t=1297439960

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...