Gå til innhold

– Spill kan forårsake sexkriminalitet (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"? Hvis et barn får oppleve Bulletstorms språkbruk og vold, kan skaden på det barnet bli betydelig, sier Dr. Jerry Weichman, en psykolog fra California"

 

No shit Dr. Jerry!?

 

Visst foreldrene kjøper dette til barnet sitt så er det noe galt med dem (eller den som selger dette over disken til mindreårige). Står tydelig at dette er 18+ spill. Det blir jo som å leie en grøsser film til et barn.

Lenke til kommentar

Hvorfor er jeg ikke overrasket? Det bare MÅTTE komme før eller siden... De klandrer spill, film og metal-musikk for hver eneste episode som skjer. For eksempel skoleskytinger...HALLOOO!!! Har det noen gang falt dere inn at MOBBING kan ha noe med saken å gjøre?

 

Spillet er ikke for barn.

Mobbing nei. Slikt påvirker da ikke barn og unge. Det er spillene som er roten til alt ondt. Det vet jo alle.

 

Er virkelig helt tragisk at folk kan uttale seg om ting de ikke vet NOEN ting om. Folka har ikke spillt spillet. Hvordan kan de da gi et relevant inntrykk av hvordan det skal påvirke barn og unge da?

Lenke til kommentar

De tar med psykologer i sendingen for å få fram "poenget" sitt med fagelig "back-up" bare synd de glemmer at amerikansk helsepersonell, da spesielt psykologer er mer opptatt av penger i kassa pg PR enn hva som faktisk er fakta..

 

At Liberman sier at hovedsaken til at det er flere voldtekter er på grunn av sex sener i spill viser bare til at hun er fryktelig inkompetent, har null snøring på hva som er grunnen til at vi har forskningsartikler og hendviser til det faktum at hun må ha blitt mistet i gulvet som spebarn.. Ingen skal få love til å utale seg så retarded!!

Lenke til kommentar

De fant vel ikke noe annet passende OUTRAGEOUS å skrive om i dag. Spill som inneholder vold og ikke minst REFERANSER TIL SEKSUELLE HANDLINGER (!!!) er alltid en sikker pageview-generator.

 

Liker også at de ringer til firma som ikke har noe med saken å gjøre for å få kommentarer (Warner), og så presenterer dem som amoralske og unnvikende fordi de ikke har noe å si om konkurrentens franchise. Blir som å ringe til Gilde og indignert spørre dem hvorfor de ikke gjør noe for å stoppe Tine sine kartelltendenser.

 

Jeg vurderte egentlig å påpeke hvordan resonnementet deres liksom gjennomgår en metamorfose underveis, fra å stadfeste at det finnes Skillshots med navn som "Gangbang" til å konkludere med at spill forårsaker voldtekter og at Bulletstorm ikke kommer til å selge noe særlig (fordi BMX XXX og Postal ikke gjorde det!)... Men RPS hadde gjort det alt: http://www.rockpapershotgun.com/2011/02/09/will-bulletstorm-murder-your-children-no/#more-50089

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
? Det at antall voldtekter er på vei opp er hovedsaklig fordi man spiller seksuelle scener i spill, hevder Liberman

Det her er noe av det mest idiotiske jeg har lest på veldig lenge. Om noe gjorde det meg faktisk litt irritert. Folk som Liberman burde stenges inne på ei celle istedenfor å få spy tant og fjas ut på tv. Ikke bare er det hu/han sier teit, men jeg trur til og med de fleste spillparanoideforeldre veit at det ikke er riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...