Gå til innhold

The Darkness II er bekreftet! (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Veldig surt at ikke starbreeze lager toeren også. De kara vet å lage gode spill.

 

Enig. Jeg blir alltid skeptisk når spillserier bytter utviklere. Da får jo spillet en helt annen stemning og atmosfære, og det var nettopp den spesielle stemingen som løftet det første spillet over middelmådighet.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte eneren ca 2 år etter at det kom ut, var et "tidsfordriv spill" mens jeg ventet på noe bedre... Jeg ble derimot veldig positivt overrasket over spillet og koste meg masse med det... Noen ganger får spill et løft når man bytter studio, jeg håper detter en en av disse gangene..

Lenke til kommentar

The Darkness var det første spillet jeg så bel spilt og spilte selv på Xbox 360 hos en kamerat, og det var også blant de første spillene jeg kjøpte selv. Liker det utrolig godt, stemningen er uovertruffen og historien er god. "Freeroamingen" er også god, selv om den ikke akkurat er kjempespennende eller stor. Det er i hvert fall interessant å kunne gå rundt uten å føle seg så innestengt som man gjerne gjør i andre førstepersonsskyttere. At Mike Patton virkelig leverte varene som The Darkness var heller ingen bakdel, noen som vet om han vil gjøre denne rollen igjen?

 

Syns det er synd Starbreeze ikke utvikler dette også, de har vist at de er gode på lisenser, men jeg gråter meg ikke søvn på grunn av et bytte. Inntil det motsatte er bevist er The Darkness 2 fortsatt meget aktuelt for meg!

 

Her er forøvrig en screenshot fra Giantbomb.com

 

1703385-the_darkness_ii_announcement_super.jpg

 

 

I disse Bulletstorm-dager er forøvrig "brutalt kult" et ord jeg ville vært forsiktig med å stemple varene mine med. Fallhøyden synes stor.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Spill i The Darkness-universet burde ha potensialet til å være "brutalt kult", men kanskje ikke på samme måte som Bulletstorm. Det at det ikke er en spilldesigner som skryter av sitt eget spill synes jeg er et godt tegn - på den annen side, vi vet jo ikke om spillerfaringen til vedkommende som siteres begrenser seg til Pac-man.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...