Gå til innhold

Dead Space 2-reklamen er for fristende (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foreldregruppe har opprørte mødre i vrangstrupen.

Jeg forsøker å lese headingen om igjen og om igjen men forstår fortsatt ikke helt innholdet i denne linjen... er det jeg som er sliten, eller er det en logisk brist her?

 

OT: Når du gir et spill 5/5 så blir det litt rart å kritisere reklamen for spillet. Det kommer klart frem aldersgrensene, og da burde problemet være løst uavhengig av hvem noen mener reklamen er rettet mot.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er stor fan av Dead Space-serien er jeg svært enig i at denne reklamekampanjen er veldig barnslig (og dette på en veldig negativ måte) og henvender seg mest til drittunger.

 

Med andre ord, en ganske pinlig reklame for oss litt eldre som elsker Dead Space 2 og som ikke synes det var en god idé å forbinde et spill med engasjerende historie til et slikt fjortisopplegg.

 

Men at dette "må klages inn til ESRB" er selvsagt smått idiotisk også...

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Selv om jeg er stor fan av Dead Space-serien er jeg svært enig i at denne reklamekampanjen er veldig barnslig (og dette på en veldig negativ måte) og henvender seg mest til drittunger.

 

Med andre ord, en ganske pinlig reklame for oss litt eldre som elsker Dead Space 2 og som ikke synes det var en god idé å forbinde et spill med engasjerende historie til et slikt fjortisopplegg.

 

Men at dette "må klages inn til ESRB" er selvsagt smått idiotisk også...

Snart 21 år og syntes dette var en genial reklame, så ikke tro at alle er mr.serious her.

Lenke til kommentar

Som ALLE andre reklamer så har folk ulike meninger og oppfatninger. At denne reklamen i tillegg vekker oppsikt og får ENNÅ flere til å sjekke opp spillet er jo garantert en kalkulert bonus.

 

"IKKE KLIKK HER" hvis du er under 18 år...

 

tipper ganske mange av oss ville ha prøvd uansett om man er 12 år eller 48 år.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er stor fan av Dead Space-serien er jeg svært enig i at denne reklamekampanjen er veldig barnslig (og dette på en veldig negativ måte) og henvender seg mest til drittunger.

 

Med andre ord, en ganske pinlig reklame for oss litt eldre som elsker Dead Space 2 og som ikke synes det var en god idé å forbinde et spill med engasjerende historie til et slikt fjortisopplegg.

 

Men at dette "må klages inn til ESRB" er selvsagt smått idiotisk også...

Snart 21 år og syntes dette var en genial reklame, så ikke tro at alle er mr.serious her.

 

Nærmer meg 33år og synes også denne reklamen er genial. Venner jeg har som er i samme alder og eldre synes også den er ganial.

Lenke til kommentar

Foreldregruppe har opprørte mødre i vrangstrupen.

Jeg forsøker å lese headingen om igjen og om igjen men forstår fortsatt ikke helt innholdet i denne linjen... er det jeg som er sliten, eller er det en logisk brist her?

 

Du har rett så vidt jeg kan se, dette er jo fullstendig vrangt i forhold til hva som egentlig menes i artikkelen.

 

Selv om jeg er stor fan av Dead Space-serien er jeg svært enig i at denne reklamekampanjen er veldig barnslig (og dette på en veldig negativ måte) og henvender seg mest til drittunger.

 

Med andre ord, en ganske pinlig reklame for oss litt eldre som elsker Dead Space 2 og som ikke synes det var en god idé å forbinde et spill med engasjerende historie til et slikt fjortisopplegg.

 

Men at dette "må klages inn til ESRB" er selvsagt smått idiotisk også...

 

Jeg er litt enig med deg, det er lite annet enn en billig utnyttelse av prototyper. Jeg syns det er synd at ikke EA heller har valgt å reklamere for dette spillet med de kvalitetene de mener det har fremfor å bare lage noe som skaper snakkis - selv om jeg har fullforståelse siden dette sannsynligvis er en meget billig måte å skape blest om merkevaren og dermed øke inntektene uten å kjøpe reklametid på TV og -plass på nettet.

Dead Space 2 har ikke noe årsgrens her i norge

 

Jo, det står 18 på coveret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...