Gå til innhold

Hvem hører hjemme i Marioland? (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville bodd i enten Hyrule, eller i Oblivion-verdenen. Hvis jeg måtte velge, så hadde jeg hatt et problem. Zelda er heit, og det er lite med heite damer i Oblivion. Men i Oblivion er det så 'hjemmekoselig'. Vanskelig valg. Jeg måtte skrevet hvert sted på hver sin lapp, og trekt en i blinde. :D

 

Et spørsmål til dere: Det er rart å si det, men alle har vel en mening om en spillfigurs utseende. Så spørsmålet til dere er da, hvilken spillfigur syntes dere er mest sexy?

Lenke til kommentar

Hadde tenkt å si meg enig med Froholt, helt til Stuestøl kom med sitt gode poeng om sanitærforhold. De var virkelig ikke gode i middelalderen. Samtidig er ikke Sims-verdenen særlig spennende (altfor lik virkeligheten) så jeg velger meg Anarchy Online. Der finnes det både toaletter og spenning ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke fatte å begripe at ingen har sagt Middle-Earth! :o Hvem ville ikke bodd i the Shire som Hobbit. Ingen bekymringer utenom hva man skal spise til neste måltid og hvor man skal ta seg en hvil...herlig!

 

Edit: Selvom det i utgangspunktet ikke er et spill univers så liker jeg å tro at det teller :p

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Jeg er enig med Tor Egil i denne saken. Star Wars universet rangjerer en million ganger over alt annet :rolleyes:.

På andreplass ligger Azeroth.

 

Kan ikke fatte å begripe at ingen har sagt Middle-Earth! :o Hvem ville ikke bodd i the Shire som Hobbit. Ingen bekymringer utenom hva man skal spise til neste måltid og hvor man skal ta seg en hvil...herlig!Edit: Selvom det i utgangspunktet ikke er et spill univers så liker jeg å tro at det teller :p

 

The Shire hadde vært veldig koselig å bo i, men det er også egentlig det eneste stedet i Middle-Earth jeg ville bodd, kanskje med unntak av Bree-Land.

Endret av Craxdm
Lenke til kommentar

Tror egentlig jeg skal henge meg på Mass Effect jeg også, av den enkle grunn at både sanitærforhold og også mulighetene for medisinsk behandling er eksepsjonelle. Svært praktisk, den medigelen. På den annen side har vi jo de derre Reaperne da, men jeg har liksom på følelsen at det problemet løser seg selv ;)

 

Men faktisk. Ved nærmere ettertanke kan det hende jeg har enda mer lyst til å leve i Den Lengste Reisen. Å leve i BÅDE fremtiden OG ha en tilhørende magisk verden er jo som å få i både pose og sekk :)

 

Så Den Lengste Reisen er vel best. Den Lengste Reisen... eller Pokémon.

Lenke til kommentar

Svarte Hr Lervik et eller annet svært upassende, eller var han bare ikke med i trekningen denne gangen?

 

Kunne tenke meg å bo i Mass Effect-universet, jeg også. Gjerne med biotics. : p

 

Hadde nok gjort det om jeg kunne, men denne gangen rakk jeg det rekk og slett ikke pga. USA-tur. Jeg lover å komme tilbake med brask og bram til uka :)

Lenke til kommentar

Mass Effect-universet høres så ustabilt ut. Tror jeg ville foretrukket noe WarCraft-greier rett og slett fordi det hadde vært umåtelig fett å kaste brannbomber histen og pisten. Og ha min egen lille drage. Og å skule på nattalver...

 

Hvilket spill skulle redaksjonen ønske de hadde hatt ideen til å skape?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...