Gå til innhold

- Fantastisk historie, brutal vold (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg personlig hadde likt å se en "Grand Theft Auto" stil bokse spill. Der du starter som en fattig mann/kvinn boende i slummen, så jobbe deg oppover via et gym o.l.

 

Men så må du også gjøre daglige plikter osv, jobb/hus/kjærlighet osv osv. Kanskje kommer du i et gjeng, gateslosskamper...ja det hadde vært fett.

 

DET hadde jeg betegnet som "innovative"...ikke at de skal legge til banning og blod....

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Jeg personlig hadde likt å se en "Grand Theft Auto" stil bokse spill. Der du starter som en fattig mann/kvinn boende i slummen, så jobbe deg oppover via et gym o.l.

 

Men så må du også gjøre daglige plikter osv, jobb/hus/kjærlighet osv osv. Kanskje kommer du i et gjeng, gateslosskamper...ja det hadde vært fett.

 

Nå gjorde du så jeg begynte å vente på et spill som aldri kommer.

 

Søren klype.

Lenke til kommentar

Jeg personlig hadde likt å se en "Grand Theft Auto" stil bokse spill. Der du starter som en fattig mann/kvinn boende i slummen, så jobbe deg oppover via et gym o.l.

 

Men så må du også gjøre daglige plikter osv, jobb/hus/kjærlighet osv osv. Kanskje kommer du i et gjeng, gateslosskamper...ja det hadde vært fett.

 

Nå gjorde du så jeg begynte å vente på et spill som aldri kommer.

 

Søren klype.

 

lol, velkommen til min verden. Har tenkt på det konseptet siden San Andreas kom ut....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...