Gå til innhold

Bli bedre kjent med oss


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ideen er god :) . Men for å være helt ærlig, kunne jeg ønske dere bare kunne skrive i vei om dere selv. Hvem er dere, hva har dere jobbet med før, hvilken utdannelse har dere. Hvilke spill spilte dere i oppveksten, hvilken sjangre er dere mest glad i, best i osv. Dette er informasjon som kan være nyttig for brukerne å vite. Som diskutert til døde mange ganger, spill anmeldelser er subjektive, men jo mer man vet om baktrunnen til anmelderne, jo lettere er det for brukerne å gjøre seg opp fornuftige meninger om artikler og anmeldelser.

 

Men forstår det ikke helt er meningen med denne artikkel serien. Men hadde vært fint om Gamer.no kunne laget en mini bio. til hver anmelder, som var lett tilgjengelig på siden :)

Lenke til kommentar

Jeg liker at alle som klager ikke likte spørsmålet i artikkelen, og så stiller de ikke noen spørsmål til neste artikkel selv. Det er jo hele poenget med disse artiklene at man skal sende inn spørsmål til det man lurer på. Ikke sitte og klage på at de ikke tok alt på en gang.

Lenke til kommentar

Ideen er god :) . Men for å være helt ærlig, kunne jeg ønske dere bare kunne skrive i vei om dere selv. Hvem er dere, hva har dere jobbet med før, hvilken utdannelse har dere. Hvilke spill spilte dere i oppveksten, hvilken sjangre er dere mest glad i, best i osv. Dette er informasjon som kan være nyttig for brukerne å vite. Som diskutert til døde mange ganger, spill anmeldelser er subjektive, men jo mer man vet om baktrunnen til anmelderne, jo lettere er det for brukerne å gjøre seg opp fornuftige meninger om artikler og anmeldelser.

 

Men forstår det ikke helt er meningen med denne artikkel serien. Men hadde vært fint om Gamer.no kunne laget en mini bio. til hver anmelder, som var lett tilgjengelig på siden :)

 

Veldig enig med deg, et dypdykk i hvert redaksjonsmedlems spillhistorie hadde vært artig!

Lenke til kommentar

Min avatar i spillverdenen er nok Shepard i Mass Effect-serien. Den snille versjonen av ham, som alltid er hjelpsom, hyggelig og høflig - og med et lite spark i siden til de som kanskje trenger det. Jeg skulle i hvert fall ønske jeg hadde baller nok til å sprake litt verbale baller i virkeligheten, men men. Får være som jeg er når jeg ikke ble som jeg skulle også videre.

 

Eneste forskjellen på oss er at han er en mystisk helt og jeg er mer av den gjennomsnittlige typen. Jeg på min side har begge foreldrene mine intakte og jeg har heller aldri skutt noen - det er kanskje noe jeg må jobbe litt med skal vi bli mer like. Ikke har jeg det med å ligge rundt heller, men det har ikke noe med at jeg ikke vil å gjøre.

 

Spørsmål: Hva slags spillsjangere kan dere ikke fordra?

 

Ideen er god :) . Men for å være helt ærlig, kunne jeg ønske dere bare kunne skrive i vei om dere selv. Hvem er dere, hva har dere jobbet med før, hvilken utdannelse har dere. Hvilke spill spilte dere i oppveksten, hvilken sjangre er dere mest glad i, best i osv. Dette er informasjon som kan være nyttig for brukerne å vite. Som diskutert til døde mange ganger, spill anmeldelser er subjektive, men jo mer man vet om baktrunnen til anmelderne, jo lettere er det for brukerne å gjøre seg opp fornuftige meninger om artikler og anmeldelser.

 

Men forstår det ikke helt er meningen med denne artikkel serien. Men hadde vært fint om Gamer.no kunne laget en mini bio. til hver anmelder, som var lett tilgjengelig på siden :)

 

Jo da, men dette er i hvert fall en start! Det er vel sagt et sted av eller eller annen med hel eller delvis kontroll på Gamer.no at noe slikt som en minibiografi/profil er underveis. Denne artikkelserien vi får nå er om ikke annet i hvert fall morsom lesning. Jeg liker det veldig godt i hvert fall!

Lenke til kommentar
Men forstår det ikke helt er meningen med denne artikkel serien. Men hadde vært fint om Gamer.no kunne laget en mini bio. til hver anmelder, som var lett tilgjengelig på siden :)

 

Enig Grinder! Ble litt skuffet over teksten etter overskriften...

Det ligger i planen å ha profilsider for hver enkelt skribent, hvor leseren kan bli kjent med skribentens bakgrunn, favorittspill, favorittsjangre, interesser utover spill og så videre.

 

Denne artikkelen har et litt annet fokus, men vi syns likevel det kan være en morsom måte å bli kjent med oss på. Derfor overskriften.

 

Hvis dette ikke funker etter noen forsøk, så får vi heller bare stoppe. Hvis vi skal utvikle oss må vi tørre å prøve nye ting. Heldigvis har vi engasjerte lesere som forteller oss hva dere liker og hva vi bør skrote :-)

Lenke til kommentar
Men forstår det ikke helt er meningen med denne artikkel serien. Men hadde vært fint om Gamer.no kunne laget en mini bio. til hver anmelder, som var lett tilgjengelig på siden :)

 

Enig Grinder! Ble litt skuffet over teksten etter overskriften...

Det ligger i planen å ha profilsider for hver enkelt skribent, hvor leseren kan bli kjent med skribentens bakgrunn, favorittspill, favorittsjangre, interesser utover spill og så videre.

 

Denne artikkelen har et litt annet fokus, men vi syns likevel det kan være en morsom måte å bli kjent med oss på. Derfor overskriften.

 

Hvis dette ikke funker etter noen forsøk, så får vi heller bare stoppe. Hvis vi skal utvikle oss må vi tørre å prøve nye ting. Heldigvis har vi engasjerte lesere som forteller oss hva dere liker og hva vi bør skrote :-)

 

Dette var på ingen måte en dårlig artikkel, tvert imot! Saken er bare den at jeg håpet på å få et større innblikk i noen av dem i redaksjonen som jeg har hatt sansen for i flere år nå, og ble derfor litt skuffet over at det eneste jeg fikk vite var hvilken spillfigur de kjente seg mest igjen i (denne gangen). Men fint at dere har videre planer om biografiske artikler som dette, og fortsett det med vakre arbeidet dere driver med! :-)

Lenke til kommentar

Flotte saker, dette kan fort bli min favoritt av artikkelseriene deres :)

 

Angående fremtidige spørsmål synes jeg dere kom med et ganske godt et selv som jeg godt kunne tenke meg å få svar på:

 

Lurer du på hvilken spillfigur vi ville hoppet til køys med?

 

Kort sagt: ja!

 

 

Haha. Faktisk meget enig der.

Endret av espen999
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...