Gå til innhold

Heavy Rain-film på vei (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke helt hva som er så fantastisk. Historien i spillet er jo ikke Oscar materiale. Som spill fungerer jo dette veldig bra og er innovativt. Men som film er jo ikke dette noe spesielt slik jeg ser det.

 

En god manusforfatter er jo bra, men det trenger jo ikke ha noe å si. Det var jo ingen av karakterene som var noe utenom det vanlig. Det jeg prøver å si er jo at dette kan bli en helt ordinær film.

Lenke til kommentar

Tviler på at dette blir særlig bra. Det som gjorde spillet underholdene var jo at du selv fikk forme historien litt selv, og at det var så mange forskjellige veier til målet, men disse valgene får du ikke med en film. Er jo mulig at jeg blir overrasket, men har ingen stor tro på dette prosjektet. Vi får se.

Lenke til kommentar

En film basert på et spill hvis høyeste ambisjon er å være en interaktiv, choose-your-own-adventure-film høres ikke umiddelbart ut som en god idé. Historien i Heavy Rain er jo ikke i seg selv fantastisk, uten interaktiviteten som premiss er den i grunn et lite sammenhengende gjesp.

Lenke til kommentar

Slapp av folkens!

Husker dere ikke Donald Historiene før i tiden der man kunne velge sin egen historie med å hoppe frem 15-20 sider osv?

SLIK blir det!

For hver scene får man 3 valg om hva man vil skal skje etterpå og dermed former man sin egen historie!

 

Og jeg jobber ikke i Hollywood som manusforfatter... tsk tsk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...