Gå til innhold

Anmeldelse: Bloodline Champions (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Går det an å kjøpe spillet i sin helhet enten fysisk eller digitalt, sånn at man slipper mikrotransaksjonsrotet for å låse opp alle tilgjengelige bloodlines?

 

Jepp.

 

De har flere ulike "pakker" som du kan kjøpe. F.eks for ca 280 kr får du kjøpt alle Bloodlines, et nytt våpen til alle klassene og andre små ting som noen Avatars of Titles. Anbefaler alle som skal spille å kjøpe den pakken. Her er ulike pakker: https://register.funcom.com/signup/ctrl/register/gb/bloodline

 

Det største problement med spillet akkurat nå er at det er veldig få som har kjøpt spillet, og det gjør at det er veldig mange som spiller de samme klassene.

 

Personlig har jeg kjøpt den til 280 kr, og storkoser meg med spillet. Anmeldelsen er meget spot on spør du meg. Her er det store muligheter for E-sport, samtidig som det er gøy på et casual nivå også. Heter Robiik ingame, om jeg skulle møte på noen av dere som spiller.

 

Anbefales!

Lenke til kommentar

Er det mulig å¨trene mot AIen? Og hvordan er communityet? Er de hjelpsome eller som i Heroes of We-hate-noobs-erth?

Du kan trene mot AI'en ja, men det er begrenset hva du kan lære her. Hadde bare spilt mot AIen for å lese hva abillitiesa gjorde og slikt. Communityet er ikke slikt som HON, fy FAEN så mye hat det er på HON, en av grunnene jeg ikke gidder å spille hon lenger. Men noen haters kommer du til å møte.

Lenke til kommentar

Har spillet endrt seg mye det siste året?

 

Ja. Massive endringer fra s1 til nå. Bør testes hvis du ikke har spilt siden closed beta.

 

---

 

Tips til nye spillere: hvis folk rager på deg fordi du gjør noe galt, spill mer!

itgetsbetter.png

Endret av iaa3
Lenke til kommentar

Er det mulig å¨trene mot AIen? Og hvordan er communityet? Er de hjelpsome eller som i Heroes of We-hate-noobs-erth?

 

Deler av communityet er hjelpsomme men det finnes ragers/whiners som i alle spill.

Edit: Ja mulig å spille mot bots.

Endret av iaa3
Lenke til kommentar

Jeg har ingenting imot enklte småunger som klikker i vinkel bare fordi jeg bruker en ring med +3 strength i stedet for +3 dexterity, bare det ikke blir for mange av dem og det er mulig å ignorerer dem. Problemet med HoN er at det stort sett kun er sånne folk i communityet. Skal jeg ha noe interesse av onlinespill må jeg ha muligheten til å spille solo og/eller få spille med folk som stiinker og ikke tar spillet seriøst. Dvs likesinnede. :p

 

Og btw det er klart man blir bedre med trening, men hvor morsomt er det å tape hver eneste gang? Om man aldri vinner går man fort lei. Det er derfor jeg vil trene mot AIen uansett hvilket onlinespill det er snakk om. Da kan jeg justere ned vanskelighetsgraden og faktisk vinne litt nå og da.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Veldig lett å få spilt med "likesinnede" i custom games. Bare å se etter servere med "grade* requirement" på ditt nivå, f.eks 1-8. Eller lage ditt eget game med grade req.

Free accounts har tilgang til Easy bots og Champion eller Titan har tilgang til Medium og Hard.

 

*Grade er din skilllevel i BLC som blir regnet ut etter din brukers "hidden rating" i custom games eller score i rated games. Totalt har man 30 grades og man kan få de 15 første ved å spille custom games. Hvis man vil ha grades over 15 må man spille rated games som Solo Matchmaking(3v3) eller Team matchmaking(2v2,3v3).

 

Hvis noen har spm eller trenger hjelp med BLC /pm meg her.

Happy gibbing!

Lenke til kommentar

Hørtes bra ut. På den annen side stod den og lastet ned over natten uten å bli ferdig, og nå ble den ferdig en halv time før tiden bare for å si det ikke er et gyldig Win32-program. OG jeg har Win64. Teknologi kan være så morsomt noen ganger. :p Skal se om jeg gidder laste ned på nytt etterhvert, men akkurat nå er det tilbake til DC Universe Online. :)

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...