Gå til innhold

Anmeldelse: Dead Space 2 (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forhåndsbestilte Limited Edition på PS3 OG Collector's Edition på PC. Jeg har eneren på PS3 og Xbox 360. Litt fanatisk? JAH!

 

DS2 blir sikkert fantastisk men jeg kommer nok til å savne stemningen fra det første. Hele opplegget "nesten alene på et forlatt, livløst, og mørkt romskip" har liksom forsvunnet litt og DS2 vil antageligvis føles minde klaustrofobisk og desperat. Forbedret kampssystem og mer varierte omgivelser er etter min mening ingen pluss for akkurat dette spillet. Synd...

 

EDIT: Forøvrig helt enig med anmelderen selv om jeg ikke har spilt DS2 ennå. Jeg føler at serien tar en vending som blir nærmere f.e. Gears of War enn f.e. Silent Hill. Dvs ikke "survival" horror men mer "action/skytespill" horror. Vi får nå se!

Endret av Khogn
Lenke til kommentar
Dead Space 2-anmeldelsen vår er klar, men kan ikke publiseres før i morgen kl. 18 grunnet sperrefrist. » [ I går kveld ]

Er klokken 18 allerede?

Ja, jeg vet jeg pirker og det ikke har noe med artikkelen å gjøre. Men jeg bare må :p

 

En rekke sider har brutt sperrefristen, og vi så ikke noen annen løsning enn å følge på når Gamespot, Joystiq, IGN, VG, Spillmagasinet m.m hadde anmeldelser ute.

Lenke til kommentar

Ble aldri så betatt av det første at denne oppfølgeren var noe jeg klødde i fingrene etter å få tak i. Men ser ikke bort i fra at det blir et rabatt-kjøp når den tiden kommer.

 

Synd at det ikke sto noe om multiplayeren, men det skulle ikke være noe problem å finne vurderinger av denne andre steder.

 

Edit:

I følge ign er den "nothing special" men i følge gamespot er den "exhilarating".. :rolleyes:

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Det jeg lurer mest på er om Dead Space 2 blir en ny elendig port til PC? Kontroll-systemet var helt håpløst på PC (da snakker jeg om tastatur og mus)

 

aiaiai.... Lastet ned demoen fra PSN. Første hallusinasjon ga meg nesten hjertestopp. Det var totalt uventet.... Skrekkspill har aldri vært noe for meg.

 

Du bør prøve Amnesia !!

Lenke til kommentar

Det jeg lurer mest på er om Dead Space 2 blir en ny elendig port til PC? Kontroll-systemet var helt håpløst på PC (da snakker jeg om tastatur og mus)

 

aiaiai.... Lastet ned demoen fra PSN. Første hallusinasjon ga meg nesten hjertestopp. Det var totalt uventet.... Skrekkspill har aldri vært noe for meg.

 

Du bør prøve Amnesia !!

 

Prøvde du etter å ha slått av vsync?

Hjalp meg og mange andre pc brukere av dead space 1

Lenke til kommentar

Prøvde du etter å ha slått av vsync?

Hjalp meg og mange andre pc brukere av dead space 1

 

Ja, prøvde også uten vsync, men når man må ha 40 meter ledning på musa for å snu seg 180 grader, så blir det bare tull etter min mening. At spillet ikke virket særlig gøy gjorde at det ble avinstallert. Men mulig at jeg prøver igjen når jeg har fått byttet hard disk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

finnes det noen "fiks" for å få spillt det i dag på pc? ser det går på slikt fucket up dato opplegg via nettet. brodern fikk sin versjon i dag og min blir vel sendt fra gamezone i morgen, bare vært kjekkt å faktisk få spill spillet man har kjøpt...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

ja jeg har faktisk det når jeg har kjøpt spillet og det har kommet i min postkasse. er ikke min skyld at jeg er så heldig og får det før andre fordi de må gå i butikken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...