Gå til innhold

– Ninja Gaiden III er for alle! (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg virkelig til dette spillet, jeg har spilla alle Ninja Gaiden spillene (Ninja Gaiden, Ninja Gaiden: Black, Ninja Gaiden 2, Ninja Gaiden Sigma, Ninja Gaiden Sigma 2). Master Ninja vanskelighetsgraden er ikke for alle :rolleyes: men jeg skal ikke klage jeg har platinum troféet på Ninja Gaiden ? 2 så det er mulig

;)

 

Selvfølgelig blir dette spillet lettere og det får sikkert en annen spillemotor også, det blir vel ingen izuna drop mer heller :(

 

mysig-2.jpg

 

PS! jeg er vel den eneste reineier som spiller tv-spill :D

 

Lenke til kommentar

Tror nok det aldri kommer en like god mulighet igjen til å vise fram en fantastisk tegneserie av Ninja Gaiden. Dessverre bruker den mildt sagt nokså brutalt språk så det er vel ikke helt utenkelig at den bryter litt med retningslinjene så jeg tror jeg frastår ved å poste den.

 

Kort oppsummert viser den frustrasjonen av siste nivået i Ninja Gaiden Sigma hvor Itagaki har slått seg løs med å gjøre det så irriterende og vanskelig som mulig.

Lenke til kommentar

Jeg husker at sluttbossen i NG2 holdt på å få det til å klikke for meg totalt, men dø skulle han. Det er det eneste Ninja Gaiden-spillet jeg har vært borti, men jeg ser på å runde det som en manndomsprøve. Så har det den detaljen på tittelskjermen med den rå ambiente lyden og alle sverdene plantet i bakken i tåken.. Dritstilig! Jeg gleder meg som en unge til treeren, selv om jeg skulle helst se at de opprettholdt vanskelighetsgraden. Det er ikke mange spill jeg har vært like stolt over meg selv for å runde som det NG2 klarte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...