Gå til innhold

Ingen kjøpere for Bizarre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er enda et flott eksempel på at Activision er onde!

 

Personlig mener jeg det blir litt urettferdig å kalle de onde, ettersom de har prøvd å redde studioet på flere forskjellige måter, men til ingen nytte. Det er klart at de kunne holdt det levende, men business er og blir business. Jeg tror uansett ikke markedet var stort for Bizarre's spill lenger...

Lenke til kommentar

Jeg må bare si en liten ting om Actvision her. Du sier at Bizarres spill ikke er gode nok for markedet, men en god grunn til det er nokså enkel å finne.

Vi vet at Activision foretrekker kvantitet framfor kvalitet, og da blir det slik at Bizarre ikke får det spillerommet de trenger. Kanskje de holdt/holder på med et spill nå,

men på grunn av Bobby Kotick og Activisions krav, så får de ikke muligheten til å gjennomføre det de er begynt på. Synd, for Bizarre er en veldig flink gjeng!

Lenke til kommentar

Jeg skjønner egentlig godt at ingen vil kjøpe Bizarre når de ikke har noen storselgende IP-er å rutte med. Det er synd, men money talks.

 

Veldig, veldig synd dette. PGR-serien har underholdt meg i mange, mange timer. Håpet MS ville ta frem sjekkboken, men de føler vel de har nok med Turn10.

Det kan jo hende at MS venter på at studioet skal bli oppløst før de kontakter utviklerne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...