Gå til innhold

Vinn unik utgave av DC Universe Online (PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her får du skape din egen superhelt eller superskurk, og slå deg sammen med velkjente tegneseriefigurer som Batman, Supermann, Lex Luthor og Ironman..

Comics kunnskapene mine som er blitt veldig rustne eller har Ironman skifta fra Marvel til DC? :p er vel en skriveleif?

 

Oioi, heftig skriveleif right there ;)

Lenke til kommentar

Yikes. Et mmo spill designet for både PS3 og PC. Om ikke versjonene er vidt forskjellige så tror jeg ikke annet enn at spillet er oversimplifisert søppel siden ps3 har sine begrensninger (hovedsakelig kontrolleren) og cod generasjonen som hersker mest i konsollverdenen.

Endret av Stormwolf
Lenke til kommentar

Yikes. Et mmo spill designet for både PS3 og PC. Om ikke versjonene er vidt forskjellige så tror jeg ikke annet enn at spillet er oversimplifisert søppel siden ps3 har sine begrensninger (hovedsakelig kontrolleren) og cod generasjonen som hersker mest i konsollverdenen.

 

Da tar du grundig feil. Er første MMOet som virkelig gir deg action combat. Vil egentlig flippe den andre veien. Funker det IKKE med en gamepad så er slåssesystemet sucky hehe. WoW kan du ikke spille med en gamepad, det er fordi du har abilities på 1,2,3,4,5,6,7,8. Her slåss du / skyter med Mouse 1 som et vanlig multiplayerspill. Du har også powers å velge mellom her også men det er mer hjelpepowers.

 

Ser jeg en fiende i spillet her så løper jeg / flyr mot han og hamrer løs. I WoW må du komme nærme nok, trykke TAB for å velge personen SÅ trykke 1,2,3,4,5,6 som spiller en animasjon som regner ut HIT / MISS og annet statestikk. Det slipper du her og takk gud for det.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...