Gå til innhold

Final Fantasy XIII-2 annonsert (X360, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må jo si att FF13 ikke var ett optimalt spill, men hadde det hyggelig jeg.

Så blir vel til att jeg må plukke med meg dette når det dukker opp også.

Spent på mer info rundt spillet da. Om det blir litt mer åpent og kansje mer turbasert og mer ansvar over de andre figurene. Det hadde jo vært å foretrekke.

Lenke til kommentar

Wait what? Skjønte ingenting av dette jeg. Lightning var hovedpersonen i det første også. Lightning er faktisk jenta som dere har brukt i banneret ved overskriften! Og jeg følte ikke det var noe særlig løse tråder i spillet heller, i FFX/FFX-2 var oppfølgeren laget rundt å finne Tidus som vi så overleve i slutten av det første spillet. Jeg kan ikke fatte og begripe hvilket "løse tråder" som man kan lage en hel oppfølger rundt. Du ble L'cie av en Fal'Cie og du fant ut at staten sto bak mye faenskap og du slakta main bad guy også slutta det. Har ikke spillt gjennom spillet på nesten ett år men still, syns til og med å huske at 2 av karakterene i spillet ble til krystall (igjen) til slutt.

Lenke til kommentar

Ny hovedperson? Såvidt jeg veit er Lightning protagonisten i XIII også. Eller misforstod jeg noe?

 

Dette skyldes rett og slett slurv fra min side, grunnet en upresis formulering hos kilden. Det skal være snakk om enda en ny figur i tillegg til Lightning, som av naturlige grunner også er hovedpersonen i Final Fantasy XIII. Har rettet opp dette.

Endret av Odesseiron
Lenke til kommentar
Det skal være den samme gjengen som var ansvarlige for Final Fantasy X-2 og Final Fantasy XIII som står bak spillet,

 

Klarere signal om å styre så langt unna som mulig kunne hvertfall ikke jeg fått. Skal vel ikke surmule for mye, dette er sikkert dette gode nyheter for de som liker spillene, så får heller jeg spille mine favoritter i serien om igjen.

Lenke til kommentar

Hvis det blir like "bra" som X-2, så er det bare å si god natt til square enix. Det var nemlig et ELENDIG spill. XIII var helt ok, men blir ikke fornøyd før jeg får tilbake magien som oppsto i VII til X.

Skulle til å skrive noe sånt x)

Legger mitt siste håp i FFversusXIII, men har litt små tvil på at det kan bli veldig bra =|

At ikke square Enix kan holde seg slik som de var for 10 år siden x)

Lenke til kommentar

FFX-2 er kanskje ikke så bra, men det er allikevel et av de Final Fantasy spillene jeg likte best. Jobb og kampsystemet funket utmerket i det minste.

Når det gjelder FFXIII så syntes jeg det var et enormt kjedelig spill, kampsystemet var elendig og karakterene og historien var ikke heller noe som intereserte. Og det burde da strengt tatt ikke være sånn at man må spille 10-20 timer før det begynner å bli litt underholdende heller.

Lenke til kommentar

Gleder meg som fy til FF13-2,blir intressant med en ny følgesvenn fra lightning sin side.

Mest sannsynlig så spillet begynne når alle våkner fra crystal stasis til og med Serah og dajh.Men gleder meg som fy altså,er helt gira.da får vi muligens FF13-2 og FFvs13 rundt samma tidspunkt:D,epic win:D

Lenke til kommentar

Eg har vore ein stor tilhengar av Final Fantasy-serien sidan eg oppdaga han for omtrent 11 år sidan, men dette er ikkje noko garantert kjøp. Kanskje er det ikkje ein gong eit sannsynleg eit. FF 13 var det mest skuffande spelet i serien til no for min del. Det tok seg opp ein del mot slutten, men likevel...eit veldig klart tilbakesteg frå FF 12. FF X-2 hugsar eg nesten ingenting ifrå, det i seg sjølv seier vel litt. Eg meiner å erindre at eg ikkje direkte mislikte det, men det kan ikkje ha gjort det heilt store inntrykket heller.

 

Kay

Lenke til kommentar

Jeg syntes FFXIII var et ganske bra spill, men litt kjedelig her og der..

 

Jeg syntes det er veldig ''gøy'' og spillet blir bedre, når man kan endre mer på armor, og at man faktisk ser forskjellen, at man kan bytte ut til noe helt annerledes. Det savner jeg! Håper de kanskje kan sette inn dette i FFXIII-2 som jeg helt klart kommer til å kjøpe!

 

Jeg syntes FFXIII var et ganske bra spill, men litt kjedelig her og der..

 

Jeg syntes det er veldig ''gøy'' og spillet blir bedre, når man kan endre mer på armor, og at man faktisk ser forskjellen, at man kan bytte ut til noe helt annerledes. Det savner jeg! Håper de kanskje kan sette inn dette i FFXIII-2 som jeg helt klart kommer til å kjøpe! :)

Lenke til kommentar

Jeg eier og har spillt vært eneste final fantasy spill fra nummer 1, til de nyeste.

 

Final Fantasy 13 er det værste mølet jeg har vært borti. Skal være vanskelig å finne et spill med mer cheesy, og kjedelig story. Like Stereotypiske kjedelige karakterer. Like linært og kjedelig gameplay/kampsystem osv.

 

Squeenix ligger og kaver nede i gjørmen for tiden. Ikke at andre som f.eks Bamco er noe særlig bedre..... Men ærlig talt. Man har ikke spillt mange andre final fantasy spill hvis man syntes 13 var bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...