Gå til innhold

Funcom og EA samarbeider (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper Funcom tar med seg lærdom fra Age of Conan. Spillere ønsker en sømløs verden med minimale ventetider.

 

Det var snakk om at dreamworld skulle optimaliseres slik at loading ble noe àla det som er i Half-Life, altså veldig kort loading uten dedikert "venteskjerm".

 

Håper Funcom får det til denne gangen. AoC krever fortsatt den dag i dag alt for mye av maskinen.

Lenke til kommentar

Må si meg uenig med deg looney79, EA har skjerpet seg veldig og kommer ut med mange gode tittler. og som ShampooMacTavish sier så har de antagelig ingenting med selve utviklingen å gjøre, bare med å gi ut spillet som kan være en veldig god ting, godt med reklame og kansje litt økonomisk støtte for å gjøre spillet bedre.

 

gleder meg veldig til dette kommer ut :D

Lenke til kommentar

Hva er det EA bringer til bordet her?:

 

Kapital?

FunCom har jo gått litt tom for penger av og til.

 

Markedsføring?

Dette synes jeg FunCom står bra på egne bein med.

 

Elektronisk ditribusjon?

 

Kjapp loader ;) ?

Ja her er det noe å hente.

 

Ellers så er vel EA gode på selge til massene. Det er jo den veien AOC har gått etter at de fikk ny spillregissør også.

Har alltid ment at FunCom bør prøve å finne nisjene istedet for å satse bredt, likevel er det også slik at de trenger strømlinjeforming.

Usikker på om EA er den rette til å gjøre det dog. Hva med Ubisoft?

Lenke til kommentar

Med EA i bildet, så blir i hvert fall spillet 100% puppefritt.

Flere nyere EA spill du har gått glipp av tydeligvis. Ikke at jeg hadde hatt noen spesiell interesse av pupper i TSW.

 

Hvilke spill?

 

Det er alltid interesse for pupper.

The Saboteur og Gudfaren 2. Ikke at det er så mange, men man skal lete ganske lenge etter å finne usensurerte pupper i andre spill nå til dags uansett.

 

Personlig kunne ikke brydde mindre om dem, men jeg skjønner jo at de passer i AoC universet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...