Gå til innhold

Respawn knebles av Activision


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt trist er det jo at rettsystemet er designet slik at de med en passelig stor pengebinge å flyte på kan holde på med trenering og juridisk akrobatikk såpass lenge at offeret de har valgt seg ut enten går konkurs, eller må gå med på et eller annet vanvittig ufordelaktig forlik.

Lenke til kommentar

Enig med Marthine her.

 

Hvis begge selskapene bare kunne samarbeide, kunne spill kvaliteten øke.

 

Men, Activision er, og forblir: Det største dritt-selskapet innen spillindustrien.

 

Kan du forklare hvordan å eliminere konkurranse øker kvaliteten? Tror de fleste handelshøyskoler og universitet hadde likt å høre på den.

 

Slik det er idag konkurrerer de, altså begge prøver å overgå hverandre med å utvikle bedre spill enn motparten. Forsvinner dette forsvinner også presset om å lage bedre spill, kundene vil måtte kjøpe det de lanserer uansett siden det ikke finnes alternativ. Eventuelt ikke kjøpe i det hele tatt, men for mange virker ikke det som ett alternativ. Utenom å piratkopiere, men det var ikke helt det jeg mente...

Lenke til kommentar

Nååh, Activision har iallefall for meg hatt sine spill og EA for har hatt mindre spill som jeg likte men smaken er som baken og den er delt i to :p

En sammenslåing er ikke noe jeg kommer til å støtte, fordi de da kan bare øse ut spill uten og tenkte på noen slags konkurrenter, og de trenger ikke å tenke noe på kvalitet.

Det finnes såklart andre gode utgivere, Valve er ett godt eksempel.

Hvordan ligger Activision og Blizzard seg sammen kan ikke jeg skjønne, nesten som man kan tenke at siden de har Blizzard med seg så skulle man tro at de kan ta/ha alt

 

ps: er ganske ny på det med å poste lange gode kommentarer og slikt men I give it a shot :p

 

Sier meg mye enig med det Ghaundan sier :)

Endret av Siren
Lenke til kommentar

Nååh, Activision har iallefall for meg hatt sine spill og EA for har hatt mindre spill som jeg likte men smaken er som baken og den er delt i to :p

En sammenslåing er ikke noe jeg kommer til å støtte, fordi de da kan bare øse ut spill uten og tenkte på noen slags konkurrenter, og de trenger ikke å tenke noe på kvalitet.

Det finnes såklart andre gode utgivere, Valve er ett godt eksempel.

Hvordan ligger Activision og Blizzard seg sammen kan ikke jeg skjønne, nesten som man kan tenke at siden de har Blizzard med seg så skulle man tro at de kan ta/ha alt

 

ps: er ganske ny på det med å poste lange gode kommentarer og slikt men I give it a shot :p

 

Sier meg mye enig med det Ghaundan sier :)

EA har i det minste skjerpet seg kraftig de siste årene, mens Activsion har blitt hundre ganger verre. Før i tiden tenkte jeg på Activision mest i forhold til Tony Hawk-spillene, nå er det vel mer et gigantisk ufyselig selskap som oppfører seg som dritt mot alt og alle.

 

Og sammenslåing hadde nok blitt forferdelig for små selskaper, rett og slett fordi at det mega selskapet ville fått for mye makt over resten.

 

Det at Blizzard og Activision er en del av det samme selskapet, syns jeg er ganske ironisk. Rett og slett fordi de er motsetninger av hverandre, den ene er den store stygge ulven mens den andre er et av de beste og mest respekterte selskapene i bransjen :-)

Endret av Memoen
Lenke til kommentar

Jeg er ikke den store tilhengeren av Activision som alle andre her tydligvis. MEN vi har faktisk skyld i dette her selv, det blir klaget på at de melker produktene sin.. Dette hadde ikke skjedd dersom folk ikke hadde kjøpt produktene. Først knuste modern warfear 2 alle rekorder, så komme med Black ops som igjen toppet alt av salg gjennom tidene. Er det rart det selges spill vært år når det selges såpass bra, og det skal jo også nevnes at det er flere spill selskaper som jobber å lage et spill. er jo ikke det samme spillselskapet som lager CoD vært år.

 

Jeg tror også at grunnen til Activison oppfører seg sån, skyldes dårlig ledelse. Noen tenker bare på å tilfredstille investorene og ikke spillerne. Dette merket EA ganske godt for noen år siden, og skiftet da ut ledelsen sin og ble mer oppmerksom på hva de ga ut. Dette har vist seg å være utrolig lurt, så jeg tror nok Activison må gå på en smell før vi kan se noe forskjell fra hva som blir utgitt i videre fremtid. Så ikke skyt Activison som utgiver, det står faktisk noe høyt der oppe i selvskapet som har fått alt for mye makt. Og det går nok en liten nedover bakke ganske snart skal dere se.

Lenke til kommentar
Noen tenker bare på å tilfredstille investorene og ikke spillerne. Det står faktisk noe høyt der oppe i selvskapet som har fått alt for mye makt. Og det går nok en liten nedover bakke ganske snart skal dere se.

 

Dette uvesenet du tenker på, vil jeg tro:

 

kotick.jpg

 

*grøss*

 

Nå kom jeg ikke akkurat på navnet til denne personen, men så alt for riktig, "grøss" er nok det riktige ordet i dette bildet :p

 

Og hvem er det som sier at et bilde ikke sier mer enn 1000 ord :p

Lenke til kommentar
Noen tenker bare på å tilfredstille investorene og ikke spillerne. Det står faktisk noe høyt der oppe i selvskapet som har fått alt for mye makt. Og det går nok en liten nedover bakke ganske snart skal dere se.

 

Dette uvesenet du tenker på, vil jeg tro:

 

kotick.jpg

 

*grøss*

 

Må nok være det verste dollargliset jeg noen gang har sett

Lenke til kommentar
Det at Blizzard og Activision er en del av det samme selskapet, syns jeg er ganske ironisk. Rett og slett fordi de er motsetninger av hverandre, den ene er den store stygge ulven mens den andre er et av de beste og mest respekterte selskapene i bransjen :-)

 

Ja, ganske merkelig det. Heldigvis ser det ut som om Blizzard får holde på med sitt. Når jeg hører ActivisionBlizzard reagerer jeg hver gang.

 

Og EA og Activision i sammen? Da hadde vi fått FIFA 2011.5, FIFA World Cup qualification to 2014, FIFA road to World Cup 2014, FIFA 2012 Pre-season og FIFA 2012 Silly Season. Og i andre enden: Guitar Hero 6, 7 og 8 innen året er omme + Pop Band, Jazz Band og Indie Folk-Rock Band.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...