Gå til innhold

Anmeldelse: Battlefield: Bad Company 2 Vietnam (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-"I et konkurranse mellom PC-, Playstation 3- og Xbox-spillere i løpet av julen, skulle hver av plattformene få tilgang til et nytt brett etter å ha nådd et visst antall drepte soldater."

 

Dette er feil, det var første av pc/xbox/360 til å nå 69 millioner resupply/revive/repair/spot/heal lag-handlinger.

 

Syntes Vietnam var bra jeg, men syntes klart at det originale bf:vietnam var mye bedre. Brettene er også svært trange av og til, og da blir det den reneste clusterf@#!

 

Syns de kunne lagt ned litt mere arbeid og hatt flere våpen. Men akk, den kostet jo bare 100 kroner så er vel verdt prisen.

Lenke til kommentar

Det er stor forskjell i hvordan våpen hånteres, og ligner mye mer på COD/MOH, enn hva det ligner BC2. Det er mange som liker det, men jeg synes at fokuset blir for stort på å få "alle" til å takle alt. Lære å bruke de forskjellige våpnene bør etter min mening være en selvfølge. Det at folk dør fortere (eller høyere dmg på våpen) gør at man "slipper" unna med å holde nede skyteknappen alt for ofte.

Synes også helikopteret er alt for "stivt".

 

Bra utvidelse, men feil retning for min del.

Endret av MultiForce
Lenke til kommentar

M60 er vitterlig i best praktisk bruk et spredningsvåpen, men man kan enkelt i praksis bruke våpenet semi-automatisk, og vips, så får man presisjon. Våpenet har en solid rekkevidde om man skyter i veldig korte byger og med riktig siktemiddel, så blir nok dette enda bedre. At det er overdrevet effektiv i BC2 er nok riktig, men det er mange våpen i det spillet som trosser all logikk og realisme når det kommer til styrke, presisjon og relevans.

Lenke til kommentar

M60 er vitterlig i best praktisk bruk et spredningsvåpen, men man kan enkelt i praksis bruke våpenet semi-automatisk, og vips, så får man presisjon. Våpenet har en solid rekkevidde om man skyter i veldig korte byger og med riktig siktemiddel, så blir nok dette enda bedre. At det er overdrevet effektiv i BC2 er nok riktig, men det er mange våpen i det spillet som trosser all logikk og realisme når det kommer til styrke, presisjon og relevans.

 

M60 er ganske enkel selv for talentløse folk som meg å snipe med i BC2: Vietnam. Den liker jeg bra!

Lenke til kommentar

-"I et konkurranse mellom PC-, Playstation 3- og Xbox-spillere i løpet av julen, skulle hver av plattformene få tilgang til et nytt brett etter å ha nådd et visst antall drepte soldater."

 

Dette er feil, det var første av pc/xbox/360 til å nå 69 millioner resupply/revive/repair/spot/heal lag-handlinger.

 

Helt korrekt, har endret på dette nå.

 

Var det ikke Hill 937 som ble kaldt Hamburger Hill? Vet ikke om Dice ville brukt den ekte Hill-en, men de er i hvertfall tydelig at kartet er inspirert av Hamburger Hill. Husker jeg ikke feil, så var det et singleplayer brett i Black Ops som også inneholdt en bakketopp som minnet om Hamburger Hill.

 

Også korrekt. Noe underlig kaller de brettet Hill 137 i spillet, men stemmen som snakker refererer til "Hamburger Hill"

 

Syns det lignet altfor mye på BC2. Urealistisk skadesystem og altfor arkade.

BF: Vietnam hadde dobbelt så store kart, tett vegetasjon og bedre designa kart.

 

Du har jo alltids hardcore-modusen da. Vil vel ikke si det er så veldig arkade sammenlignet med de andre spillene i sjangeren (tenker da ikke på OpFlash osv.) :)

 

 

M60 er vitterlig i best praktisk bruk et spredningsvåpen, men man kan enkelt i praksis bruke våpenet semi-automatisk, og vips, så får man presisjon. Våpenet har en solid rekkevidde om man skyter i veldig korte byger og med riktig siktemiddel, så blir nok dette enda bedre. At det er overdrevet effektiv i BC2 er nok riktig, men det er mange våpen i det spillet som trosser all logikk og realisme når det kommer til styrke, presisjon og relevans.

 

Ja, men med blåskutte piper klarer man ikke å snipe med en M60 med "enskudds-byger", men jeg peker mer på overdreven effektivitet. :)

 

 

Jeg får nesten det inntrykket at skribenten/omtaleren burde sette karakteren på nytt etter å ha lest kommentarene til folket over...

 

Edit: Litt morsomt sistebilde "Noob team drove away with car" - lignende kommentar

 

Oki, så du mener at forumbrukerne skal bestemme hva jeg synes om spillet og hvilken karakter jeg burde gi det? Henger vel ikke helt på greip det du sier der, gjør det vel? ;)

Lenke til kommentar

Map'ene i spillet er til dels grusomme, og til dels ok. Phu bai valley og hastings er greie, cao son temple og hill137er ok og Vantagepoint er horribelt.

 

Forøvrig kan det nevnes at PC-gutta nådde målet om 69mill support ops lenge før xbox og PS3 (som forøvrig har noen millioner hver gjenstående ;) )

 

 

Edit: ang. hill 137, så antar jeg det er fordi høydeforskjellen i spillet ikke forsvarer 937 høydemeter. :=)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...