Gå til innhold

Demo: The Dragon Knight Saga (X360, PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende konsept, spørsmålet er om pc-versjonen kommer til å lide av å være konsollifisert. Blir som regel alltid en real nedtur når spill med godt potensiale blir massakrert av ønsket om å være dumbed down for console.

 

Jeg har spillt Divinity 2 og Flames of Vengeance på pc, og synes ikke de minnet om noe konsollifisering. Veldig gode spill begge to :)

Lenke til kommentar

Spennende konsept, spørsmålet er om pc-versjonen kommer til å lide av å være konsollifisert. Blir som regel alltid en real nedtur når spill med godt potensiale blir massakrert av ønsket om å være dumbed down for console.

 

Spill spillet før du overhodet utaler deg om saken ;) Dette er et renbarka PC-spill som har vært ute lenge allerede.

Lenke til kommentar

Spennende konsept, spørsmålet er om pc-versjonen kommer til å lide av å være konsollifisert. Blir som regel alltid en real nedtur når spill med godt potensiale blir massakrert av ønsket om å være dumbed down for console.

 

Aaaaaaaaaaaaaa, blir så sykt lei denne sytingen av mennesker som deg!! Har du spilt spillet?? NEI! For hadde du det ville du skjønt at dette er nærmest redyrket for pc. Noe som er meget merkbart i "konsollifiseringen", det funker bra på xbox, men merkes at det er laget for pc...

Lenke til kommentar
Aaaaaaaaaaaaaa, blir så sykt lei denne sytingen av mennesker som deg!! Har du spilt spillet?? NEI! For hadde du det ville du skjønt at dette er nærmest redyrket for pc. Noe som er meget merkbart i "konsollifiseringen", det funker bra på xbox, men merkes at det er laget for pc...

Herregud, ta deg ei bolle din nepe.

Har jeg sagt at spiller ER dumbed down for console? Lær deg å lese et innlegg og om du ikke forstår hva som står der så kan du kanskje få noen VOKSNE til å forklare deg hva som står der. Jeg gir forøvrig fullstendig f... i om det "funker bra xbox" eller om konsoll-versjonen lider av at det er laget for pc.

 

Bulletus, jeg har ikke sagt noe som helst om selve spillet annet enn å uttrykke håp om at det ikke ville lide av at det skal portes til eller fra konsoll. Om du leser innlegget mitt en gang til så vil du kanskje også oppfatte at jeg ikke sa noe om hvordan spillet er men uttrykte min personlige mening om hva jeg synes om spill på pc som lider av utviklernes ønske om at det skal tilpasses konsollene. Så jeg uttaler meg så mye jeg vil om akkurat det og jeg unngår å uttale meg noe som helst om selve spillet.

 

Lær dere å tolke et innlegg før dere overhodet siterer fra det og slenger rundt med svada som ikke er relevant.

/end GRRR.

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å være så defansiv ;)

 

"Spennende konsept, spørsmålet er om pc-versjonen kommer til å lide av å være konsollifisert. " -Det er formuleringen din som er litt feil bare, da dette spillet har vært ute en stund :)

Indeed. Og formuleringen "Spill spillet før du overhodet utaler deg om saken" er litt feil da det er irrelevant i forhold til hva jeg skrev. Visste forøvrig ikke at spillet hadde vært ute en stund og dermed ble formuleringen formet på bakgrunn av det. "Kommer til å lide av..." burde nok være et lite hint om akkurat det. Men pytt.

 

Ellers ha en knall romjul og en passelig heftig nyttårsaften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...