Gå til innhold

Moderne krig på PSN (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har dette nok med min personlige preferanse å gjøre, men jeg er ikke overbevist.

 

Det første som falt meg inn var at denne gjengen satser på å kapre en gjeng stakkarer som tror det er kommet en ny expansion til modern warfare, mens det i realiteten ikke er det samme spillet. Det er jo ganske innlysende hvor denne gjengen henter inspirasjonen fra..?

Lenke til kommentar

"PlayStation-bloggen til Sony har de første detaljene om spillet, som skilter med avansert fysikk og grafikk, og et gameplay som skal være hakket mer realistisk enn det man vanligvis finner i de store spillene i sjangeren."

 

Realistisk? Ser like arkade-aktig ut som alle Call of Duty-spillene.

Har du spilt det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-7WbUbXyU

Har Modern Combat 2 på iPod Touch (4G) og jeg tror det må være den beste FPS på iOS. Hørte dette spillet også skulle være Move-basert, men ikke vet jeg. Blir nok et kjøp.

Lenke til kommentar

"PlayStation-bloggen til Sony har de første detaljene om spillet, som skilter med avansert fysikk og grafikk, og et gameplay som skal være hakket mer realistisk enn det man vanligvis finner i de store spillene i sjangeren."

 

Realistisk? Ser like arkade-aktig ut som alle Call of Duty-spillene.

Har du spilt det?

 

Trenger han å spille det for å se på skjermbildene de har lagt ut?

 

Har hørt denne skryten før, de fleste andre har iallefall ryggmark nok til å ikke etterligne navnet på toppen av alt det andre. Tror også de fleste ikke ville trives med mer realistisk gameplay, rett og slett fordi det ikke er like morsomt å spille for de store massene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XIQJlAy2KQ

"PlayStation-bloggen til Sony har de første detaljene om spillet, som skilter med avansert fysikk og grafikk, og et gameplay som skal være hakket mer realistisk enn det man vanligvis finner i de store spillene i sjangeren."

 

Realistisk? Ser like arkade-aktig ut som alle Call of Duty-spillene.

Har du spilt det?

 

Trenger han å spille det for å se på skjermbildene de har lagt ut?

 

Har hørt denne skryten før, de fleste andre har iallefall ryggmark nok til å ikke etterligne navnet på toppen av alt det andre. Tror også de fleste ikke ville trives med mer realistisk gameplay, rett og slett fordi det ikke er like morsomt å spille for de store massene.

 

Skjermbildene sier ingenting om hvor realistisk spillet kommer til å bli. Mener du det må ha super grafikk for å være realistisk? Realistisk handler om mye annet enn grafikk. Og hvis du kan se ut fra et bilde om det er realistisk eller ikke, da er du flink....

 

Og hvem har sagt at de sikter til de store massene?

 

Edit: skal forresten ha det

Endret av Slettet-XIQJlAy2KQ
Lenke til kommentar

"PlayStation-bloggen til Sony har de første detaljene om spillet, som skilter med avansert fysikk og grafikk, og et gameplay som skal være hakket mer realistisk enn det man vanligvis finner i de store spillene i sjangeren."

 

Realistisk? Ser like arkade-aktig ut som alle Call of Duty-spillene.

Har du spilt det?

 

Trenger han å spille det for å se på skjermbildene de har lagt ut?

 

Har hørt denne skryten før, de fleste andre har iallefall ryggmark nok til å ikke etterligne navnet på toppen av alt det andre. Tror også de fleste ikke ville trives med mer realistisk gameplay, rett og slett fordi det ikke er like morsomt å spille for de store massene.

 

Skjermbildene sier ingenting om hvor realistisk spillet kommer til å bli. Mener du det må ha super grafikk for å være realistisk? Realistisk handler om mye annet enn grafikk. Og hvis du kan se ut fra et bilde om det er realistisk eller ikke, da er du flink....

 

Og hvem har sagt at de sikter til de store massene?

 

Edit: skal forresten ha det

 

Det står i delen som han siterer "avansert grafikk". For min del ser den like standard ut som hos alle andre FPS, godt nok for all del, men ikke noe jeg legger merke til.

 

Om det ligger gameplay videoer ute vet jeg ikke, men om det gjør kan man vel lett se om det er arcade'ish. De har iallefall ikke gått langt nok mot realisme til å ikke ta med indikatorer på venn og fiende (ref: diger rød pil over en figur).

 

Ingen, men om man har kjører med høye produksjonsverdier må man gjerne få inn igjen pengene fra ett sted og core gamers er ikke akkurat den mest innbringende kundegruppen.

Lenke til kommentar

Holder det ikke snart med moderne skytespill? Blir jo aldri noen stabil spillerbase med nye skytespill hele tiden!

 

Jeg tipper dette spillet kommer til å tape stort i forhold til de andre store der ute (BFBC2, COD spillene, MOH). Markedet virker rimelig godt mettet fra før, selv om dette visstnok skal være "realistisk".

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Fant en in gameplay trailer på 16 min her:

Syns det så bra ut jeg, lei COD egentlig. same ol shoot shoot, fjerne regler fra hvor? ta f.eks call of duty:world at war. Si meg når kom det fly passerende til radar i 1940 etteller annet hvert 5 sekund eller noe. hater den biten. stealth lix. "kjøp en perk da"

Hmm go ide. hater disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...