Gå til innhold

– Vi har ufortjent dårlig rykte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saken er vel gjerne at Activision og Blizzard, til tross for å være ett selskap, følger ganske forskjellige spor. Hvor ene spyr ut skit og andre tar seg litt tid til å lage kvalitet.

 

Syns forresten det er ganske hovent å si hva man fortjener eller ikke, det er ikke en selv som bestemmer som ryktet er fortjent eller ikke.

Lenke til kommentar

Var ikke jeg som kom med utspillet, prøvde bare å komme med min tolkining av det.

 

Og jeg har ingen innsikt i selskapets finanser, men de lider nok ingen nød nei så det er liten grunn å kutte hjørner for annet enn rovdrift og profitt maksimering.

 

PS: en ting jeg ikke helt tok, hvilken markedsføring er det han har gjort for PS3? De eneste reklamene jeg har sett for PS3 var syke/sære greier jeg ikke forstod noe annet av. Mener han at det å vise at PS3 får babydokker til å gråte har hjulpet? Oo (Bør nevnes at noen av xbox sine i andre land er ganske lattis og)

Endret av Ghaundan
Lenke til kommentar

Så Cataclysm/Worgen bilde, tenkte dette var et innlegg om hvor dårlig Word of Warcraft expansionen har blitt mottatt

og at Activision Blizzard ikke føler de har gjort noe feil.. Noe jeg vet ikke stemmer, så jeg instantly tenkte, huh hva

ialle dager er det de skriver nå? og trykket på. Jeg føler meg lurt av sneaky tactics.

 

Bilde av Activision logoen hadde gjenspeilet artikkelen realistisk, istedet for å la fantasien til brukeren (meg) vandre

over i skumle tanker og ga meg en dårlig unskyldning til å skrive en teit post om det, istedet for å gjøre noe produktivt

(redigere kommentarer, lese andre artikler/youtube/facebook, alt annet en å jobbe.)

Endret av anotherzen
Lenke til kommentar

Activision er ondskapen av spill selskap, før mislikte eg EA mest, men de har bedrer seg noe kolosalt og har egentlig blitt et veldig godt spill selskap igjen.

 

men activision derimot, huff altså, håper akje holderne sparker sjefen snart, han er søren ikke helt god :p

 

også misliker eg alltid at de skal dra blizzard med seg ned møkken, folk referer til activision blizzard og sier de står bak call of duty og world of warcraft, men activision gjorde ingenting med world of warcraft, det er ene og alene laget av blizzard etter deg eg har lest.

 

men activision har jo noen perler de og, men de blir dessvere litt ødelagt av leder selskapet activision.

 

(p.s det om blizzard var ikke skrevet pågrunn av bilde av cataclysm altså, bare en tanke eg har hatt lenge)

Endret av KraniC
Lenke til kommentar

Saken er vel gjerne at Activision og Blizzard, til tross for å være ett selskap, følger ganske forskjellige spor. Hvor ene spyr ut skit og andre tar seg litt tid til å lage kvalitet.

 

Syns forresten det er ganske hovent å si hva man fortjener eller ikke, det er ikke en selv som bestemmer som ryktet er fortjent eller ikke.

...uhm..hvem lager kvalitetsspill av dem? Activision lager drittspill og alle vet at WoW gjør milioner av mennesker "Addicted" til WoW. farlige saker

Lenke til kommentar

Om man blir avhengig av ett spill så syns jeg det er en indikasjon på at spillet er bra/fengende. På en måte som en catchy låt. Du hater den kanskje, men å nekte for at den er god er verre. Er mange som blir avhengig av mye annet også uten at man kaller det farlige saker.

 

KraniC, spørs hva du mener. Blizzard er per ett av flere utviklings studio eid av activision blizzard, men de er såpass heldig å være i den posisjonen at de kan kreve endel mer enn flere "mindre" studio.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke alle detaljene her ,, men det virker som han er leder for en stor spillebransje og han vil ikke lage nye spill.

 

Dette er helt absurd for meg, åsn kan de tjene penger når de ikke bryr seg om og lage spill :/

Det blir nesten som en kokk som serverer Toro produkter, ja det er trygt men de som har peiling på mat vil ikke komme tilbake :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...