Gå til innhold

Grafikkbauta selger som smurt (iPhone, iPad)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert flott men liker dårlig Monol kjøret til Apple som MS i sin tid ble hatet og stoppet for, MS ble også stoppet fra å bli større forøvrig.

 

Apple-Iphone-Appstore-itunes .. Alt medie blir styrt og solgt av samme levereandør, ikke bare det men de får stadig gratis hype fra Media pga de er Hippe og tar seg bra ut. Jeg er i alle fall utrolig lei av Ipad-iphone Mas, derfor havnet jeg også her for å whine om det.

 

Derfor har dette litt bismak for meg

Lenke til kommentar

Kjøpte dette på dagen, og skal være ærlig at det er et av mine bedre kjøp til Iphone. Spillet i seg selv er egentlig veldig enkelt.

Du spaserer gjennom et lite slått og dreper en rekke fiender, ved hjelp av å swipe fingeren over fienden som skal simulere slag, i tilleg til å dodge, blokkere og å kaste magi. Helt til du kommer til siste boss. Om du enten dør eller dreper han, så starter du som avkommet til den du akkurat spilte, med samme gear og egenskaper, så det blir en slags evig grindfest (Herav navnet Infinity Blade). For man må "mestre" alt utstyret osv, og med tanke på at det er så "enkelt" som det er så er det lett at man fort sitter en stund når man først starter

. Anbefales fra min side.

Lenke til kommentar

Overfladisk var det første ordet jeg tenkte på da jeg skulle spille det. Det er kun 1vs1 kamper med pene bakgrunnen i pausene. Den eneste formen for bevegelse du har er når du beveger på det begrensede kameraet. Ellers består hele spillet av en rekke små kamper og en vanskelig en på slutten. Og for å få tatt siste boss er du nødt ti å spille hele spilet et par ganger først.

 

Overfladisk og enkelt, men likevel relativt moro når du først hakker ned kjempene foran deg. Grindfest til tusen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...