Gå til innhold

The Elder Scrolls V kunngjort (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm...det blir vel masse opphausing i media no, men denne gongen let eg meg ikkje rive med. Bethesda er etter mi meining ganske oppskrytt som rollespelutviklar. Morrowind var temmeleg bra, men sjølv det hadde nokre veldig svake sider. Mellom anna var NPCane fullstendig livlause (mykje takka vere "dialogane"), og det gjekk nesten ikkje an å spele som magikar. Oblivion var polert og fint...men keisamt. Nivåsystemet var dårleg, utforskinga lite givande, og innlevinga mangla. Fallout 3 var eit meir brukbart rollespel.

 

Uansett, eg likar sjangeren, og Bethesda har laga brukbare rollespel før, so eg kjem til å følgje med. Men dette er ikkje noko automatisk kjøp.

 

Kay

Lenke til kommentar

Hmm...det blir vel masse opphausing i media no, men denne gongen let eg meg ikkje rive med. Bethesda er etter mi meining ganske oppskrytt som rollespelutviklar. Morrowind var temmeleg bra, men sjølv det hadde nokre veldig svake sider. Mellom anna var NPCane fullstendig livlause (mykje takka vere "dialogane"), og det gjekk nesten ikkje an å spele som magikar. Oblivion var polert og fint...men keisamt. Nivåsystemet var dårleg, utforskinga lite givande, og innlevinga mangla. Fallout 3 var eit meir brukbart rollespel.

 

Uansett, eg likar sjangeren, og Bethesda har laga brukbare rollespel før, so eg kjem til å følgje med. Men dette er ikkje noko automatisk kjøp.

 

Kay

 

Tja, selv om du ikke er fornøyd med spillene betyr ikke det at det finnes noen som kan gjøre det bedre. Fallout og Oblivion står forsatt på toppen av listen i nyere tid, ingen andre selskaper som har klart å lage noe inærheten etter min mening.

 

Det er vell en grunn til at Oblivion gjentatte ganger ble kåret til beste spill i 2006, så at Bethesda er "oppskrytt" er vell en lang underdrivelse, de har all grunn til å være stolt

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Tja, selv om du ikke er fornøyd med spillene betyr ikke det at det finnes noen som kan gjøre det bedre. Fallout og Oblivion står forsatt på toppen av listen i nyere tid, ingen andre selskaper som har klart å lage noe inærheten etter min mening.

 

Det er vell en grunn til at Oblivion gjentatte ganger ble kåret til beste spill i 2006, så at Bethesda er "oppskrytt" er vell en lang underdrivelse, de har all grunn til å være stolt

Dette er no ei subjektiv sak, men etter mi meining er det ganske mange som gjer det betre. Når det gjeld kvifor Oblivion fekk so god mottaking mellom kritikarane, vil eg trekke fram tre forklaringar: 1. Opphaussing i forkant. 2. Pen grafikk. 3. Eit godt førsteinntrykk. Det var først etter å ha spelt nokre timar at ein normalt ville legge merke til svakheitene ved spelet, og det er interessant å merke seg at sjølv om desse vart heftig diskuterte på foruma, var det so å seie ingen anmeldarar nemnde dei i det heile (i alle fall ikkje som eg såg).

 

Det er òg interessant å merke seg det store gapet mellom dei profesjonelle kritikarane og amatørane i dette og andre tilfelle. Dersom ein ser på Metacritic:

 

Oblivion

Critic score: 94 out of 100 - Universal acclaim

User score: 7.6 out of 10 - Generally favorable reviews

Sistnemnde poengsum er litt betre enn Two Worlds, og omtrent på samme nivå som det temmeleg uferdige spelet Gothic 3. Det er vesentleg dårlegare enn spel som Gothic 2 og Risen, som begge fekk god mottaking både blandt kritikarar og spelarar:

 

Two Worlds

Critic score: 65 out of 100 - Mixed or average reviews

User score: 7.0 out of 10 - Mixed or average reviews

 

Gothic 3

Critic score: 63 out of 100 - Mixed or average reviews

User score: 7.6 out of 10 - Generally favorable reviews

 

Gothic II

Critic score: 79 out of 100 - Generally favorable reviews

User score: 9.6 out of 10 - Universal acclaim

 

Risen

Critic score: 77 out of 100 - Generally favorable reviews

User score: 8.6 out of 10 - Generally favorable reviews

 

I tillegg vil eg drage fram eit spel som står litt i særklasse her:

 

Baldur's Gate II

Critic score: 95 out of 100 - Universal acclaim

User score: 9.4 out of 10 - Universal acclaim

Eg har ikkje spelt det sjølv enno, men her kan vi nok snakke om eit spel som meir eller mindre er ein udiskutabel klassikar. Oblivion, derimot, kjem ikkje inn under denne kategorien. Der er svært delte meiningar om det spelet. Eg er mellom dei som synest det ikkje var meir ein ok, og litt småkeisamt.

 

 

EDIT: Eg såg eit interessant "forslag" på RPGWatch-forumet, som kanskje seier litt om kva enkelte av oss meiner var feil med retninga Bethesda gjekk i med Oblivion:

/sarcasm on

I vote for an autocomplete quest button. If folllowing the arrow to the next quest marker seems too hard, just press the autocomplete button and you'll automatically finish the quest. Or why not eliminate even more skills. You just need three, melee, magic, thievery. /sarcasm off

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar

EDIT: Eg såg eit interessant "forslag" på RPGWatch-forumet, som kanskje seier litt om kva enkelte av oss meiner var feil med retninga Bethesda gjekk i med Oblivion:

/sarcasm on

I vote for an autocomplete quest button. If folllowing the arrow to the next quest marker seems too hard, just press the autocomplete button and you'll automatically finish the quest. Or why not eliminate even more skills. You just need three, melee, magic, thievery. /sarcasm off

 

Kay

 

KayAU er fanboileiren til Gothic akkurat som (kanskje) vi her er i fanboileiren til TES.

Ikke noe galt med det. Spillene har ulike styrker og svakheter (selvom det kan være vanskelig å finne styrkene i Gothic) ;)

 

Inge tvil om at Bethesda gjorde en glitrende markedsføringsjobb med Oblivion. Ingentvil om at ting var litt repetative hvis det er det du tenker på med keisamt.

 

Dog er det litt slik, dessverre, at Oblivion banet veien for dette, og at flere følger etter.

 

Du skriver at mange andre gjør ting bedre enn Bethesda. Det er jeg veldig uening i. Det er dessverre meget få som kan prestere på dette nivået. Skal jeg være litt snill tar jeg med Piranha/joWood i regningen, men egentlig er det imo bare Bioware/obsidian som kan til tider sies å være over.

 

Du sier at du ikke har spilt Baldurs Gate. Ingen tvil om at dette er solide titler som står seg. Dog kan man se samme utvikling fra disse spillene til Dragon Age som man kan se fra Morowind til Oblivion. Ting flyter av gårde, og føles, som du skriver, litt "Autocomplete". Dragon Age hadde relativt enkle, men dog relavante spesifikasjonstrær.

 

Du har jo allerede sett utviklingen litt fra Gothic 3 til 4 og KayAU? Ting forenkles. Det er dit veien går.

Og i tilfelle G4 kan vi vel heller ikke skylde på konsollene?

Uansett selvom vi som liker litt mer gammeldagse crpg rynker på nesen over dette, har det også noe fordeler på historifortelling og at ting er mer gjennomarbeidet etc.

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
KayAU er fanboileiren til Gothic akkurat som (kanskje) vi her er i fanboileiren til TES.

Ikke noe galt med det. Spillene har ulike styrker og svakheter (selvom det kan være vanskelig å finne styrkene i Gothic) ;)

Neidå, ingenting i vegen med å vere tilhengar av det eine eller andre, so lenge ein klarar å oppføre seg nokonlunde danna og å sjå fleire sider av ting. :) Eg respekterar derfor innlegga dine.

 

Du skriver at mange andre gjør ting bedre enn Bethesda. Det er jeg veldig uening i. Det er dessverre meget få som kan prestere på dette nivået. Skal jeg være litt snill tar jeg med Piranha/joWood i regningen, men egentlig er det imo bare Bioware/obsidian som kan til tider sies å være over.

Her er og blir vi nok ueinige, men det får so vere. Men eg meiner absolutt der er håp for Bethesda. Dei viste teikn til betring med Fallout 3...men eg er litt redd for at dei vil gå i feil retning igjen. Det viser seg dessverre at den retninga eg meiner er "feil", er samme retning som dei store utgivarane meiner fører til enorm rikdom (noko dei kan ha rett i).

 

Du har jo allerede sett utviklingen litt fra Gothic 3 til 4 og KayAU? Ting forenkles. Det er dit veien går.

Og i tilfelle G4 kan vi vel heller ikke skylde på konsollene?

Uansett selvom vi som liker litt mer gammeldagse crpg rynker på nesen over dette, har det også noe fordeler på historifortelling og at ting er mer gjennomarbeidet etc.

Utifrå demoen, var vel ikkje historiefortellinga det heilt store heller i dette spelet. Eg legg i dette tilfellet skulda på utviklar og utgivar. Eg meiner "Gothic 4" har fint lite med den opprinnelege Gothic-serien å gjere. Piranha Bytes, derimot, viste at dei fortsatt kan lage spel av den typen eg likar med Risen. Dei klarte til og med å straumlinjeforme og vidareutvikle ting utan at det verka altfor neddumma. So eg har rimeleg store forventningar til Risen 2. Akkurat som du sikkert har store forventningar til TES V. ;)

 

Kay

Lenke til kommentar

Tja, selv om du ikke er fornøyd med spillene betyr ikke det at det finnes noen som kan gjøre det bedre. Fallout og Oblivion står forsatt på toppen av listen i nyere tid, ingen andre selskaper som har klart å lage noe inærheten etter min mening.

 

Det er vell en grunn til at Oblivion gjentatte ganger ble kåret til beste spill i 2006, så at Bethesda er "oppskrytt" er vell en lang underdrivelse, de har all grunn til å være stolt

Dette er no ei subjektiv sak, men etter mi meining er det ganske mange som gjer det betre. Når det gjeld kvifor Oblivion fekk so god mottaking mellom kritikarane, vil eg trekke fram tre forklaringar: 1. Opphaussing i forkant. 2. Pen grafikk. 3. Eit godt førsteinntrykk. Det var først etter å ha spelt nokre timar at ein normalt ville legge merke til svakheitene ved spelet, og det er interessant å merke seg at sjølv om desse vart heftig diskuterte på foruma, var det so å seie ingen anmeldarar nemnde dei i det heile (i alle fall ikkje som eg såg).

 

Det er òg interessant å merke seg det store gapet mellom dei profesjonelle kritikarane og amatørane i dette og andre tilfelle. Dersom ein ser på Metacritic:

 

Oblivion

Critic score: 94 out of 100 - Universal acclaim

User score: 7.6 out of 10 - Generally favorable reviews

Sistnemnde poengsum er litt betre enn Two Worlds, og omtrent på samme nivå som det temmeleg uferdige spelet Gothic 3. Det er vesentleg dårlegare enn spel som Gothic 2 og Risen, som begge fekk god mottaking både blandt kritikarar og spelarar:

 

Two Worlds

Critic score: 65 out of 100 - Mixed or average reviews

User score: 7.0 out of 10 - Mixed or average reviews

 

Gothic 3

Critic score: 63 out of 100 - Mixed or average reviews

User score: 7.6 out of 10 - Generally favorable reviews

 

Gothic II

Critic score: 79 out of 100 - Generally favorable reviews

User score: 9.6 out of 10 - Universal acclaim

 

Risen

Critic score: 77 out of 100 - Generally favorable reviews

User score: 8.6 out of 10 - Generally favorable reviews

 

I tillegg vil eg drage fram eit spel som står litt i særklasse her:

 

Baldur's Gate II

Critic score: 95 out of 100 - Universal acclaim

User score: 9.4 out of 10 - Universal acclaim

Eg har ikkje spelt det sjølv enno, men her kan vi nok snakke om eit spel som meir eller mindre er ein udiskutabel klassikar. Oblivion, derimot, kjem ikkje inn under denne kategorien. Der er svært delte meiningar om det spelet. Eg er mellom dei som synest det ikkje var meir ein ok, og litt småkeisamt.

 

 

EDIT: Eg såg eit interessant "forslag" på RPGWatch-forumet, som kanskje seier litt om kva enkelte av oss meiner var feil med retninga Bethesda gjekk i med Oblivion:

/sarcasm on

I vote for an autocomplete quest button. If folllowing the arrow to the next quest marker seems too hard, just press the autocomplete button and you'll automatically finish the quest. Or why not eliminate even more skills. You just need three, melee, magic, thievery. /sarcasm off

 

Kay

 

Vell slik jeg ser det, og forsatt ser det, ligger de spillene milevis unna iforhold til kritkerne - og dine forklaringer på hvorfor er ikke riktige, men kun dine antagelser, hvorfor tror du PS3 versjonen som kom et helt år etterpå fikk like god kritikk?.

 

Baldur's Gate II, et spill fra 2001, ser jeg ingen grunn til å sammenligne med. Problemet med user rating er at det er mange som enten gir bånn karakter eller topp karakter, kritiker rating er bedre sånnsett, og jeg vil si det gir et bedre bilde av hva som er best, men det er det vell delte meninger om.

 

Alt i alt kan DU si at du ikke liker spillet, du kan for all del si at du ikke liker ringenes herre filmene også. Problemet er at anmeldelsene og prisene har talt og har stemplet dette som et fantastisk spill, alt du sitter igjen med er kun din egen mening om at Bethesda er overvurderte, mens verden taler deg imot.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...