Gå til innhold

– Ferdig som sexsymbol (X360, PC, PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hehe trist det med bikiniene, menmen kan leve uten dem :p

 

men uansett, synes det høres utrolig bra ut det de har fortalt så langt, får de dette til i praksis så blir det garantert kjøp av meg og en mulig ny start for en lengre serie. også må eg rose dem for det første bilde de har gitt ut, så utrolig bra ut, håper det blir coveret ;)

Lenke til kommentar

Serien begynte med sexy lara og godt gameplay, etterhvert ditchet de det gode gameplayet

 

Enig med deg, men dette høres og ser da faktisk fantastisk kult ut? Synes nå hvertfall jeg.

 

For øvrig betyr ikke "ferdig som sexsymbol" "lara skal være stygg". Det sier jo han i artikkelen og. En del av å lage en figur folk vil spille er å være tiltrukket av Lara.

 

Veldig få actionhelter/heltinner som kan karakteriseres som stygge mennesker, faktisk.

 

I tillegg skal det jo fortsatt være Lara Croft. Som ung. Da må jo hun nødvendigvis være utstyrt med det utseendemessige potensialet til å bli den noe eldre lara croft vi finner i de andre titlene.

 

Håper det her blir kult, de siste Tomb Raider titlene har vært noen tragedier.

Lenke til kommentar

Tror det ikke før jeg får se det. TV- og dataspill er ikke akkurat overlesset med gode kvinnelige figurer som spiller på noe annet enn sex. For min del begrenser lista seg til Alyx Vance i Half-Life serien og Amaterasu fra Okami som jo dessverre for alle andre jenter er en ulv.

 

Gleder meg uansett litt til dette spillet, Tomb Raider har en serie jeg bare har sett fra utsiden men alltid egentlig har hatt litt lyst til å plukke opp. Virker som det har en spennende mytologi og verden.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Tviler på at hun fikk silikonpupper senere så regner med proporsjonene blir noenlunde like.

 

Det jeg hørte er at Lara begynte som Rick Dangerous, men ble for lik Indy. Dermed ble hun til en dame i stedet, skjønt med vanlige pupper. Da fyren lagde modelellen tastet han litt feil, og Lara fikk gigantiske pupper. Dette likte han, og den Lara vi kjente ble født. ;)

 

Lara Croft vil alltid spille på sex, tror ikke det er til å unngå. Uansett hva de gjør med spillet er jeg fornøyd bare jeg får epic motorsykkelscener.

 

Selv om jeg er mann vil jeg påstå det der er kjønnsdiskriminering. Lara er en pen dame, men det betyr ikke at hun "vil alltid spille på sex". Om vi har en mann med bra kropp i hovedrollen betyr det ikke at han autoamtisk også spiller på sex? Du har fått med deg at kvinnfolk og homofile menn også spiller dataspill?

 

Edit: Og homofile kvinnfolk også, naturligvis. Men de bryr seg vel ikke om pene menn. ;)

 

Edit 2: (er trøtt, sorry). For å ta det på en annen måte må det da vel være mulig for en vanlig heterofil mann å se en pen, naken dame uten å ville ha sex med henne? Fjortiser er et unntak. selvfølgelig.

Endret av PityTheFool
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...